Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

fiets

Gestart door anonymous, november 05, 2012, 10:02:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anonymous

Vandaag 10 minuten boodschappen gedaan, kom je buiten fiets gestolen (zet het altijd op slot).

:banghead:    >:(

:flic:  

SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

essierulez

Dat is echt pech!
Had je hem verzekert?, zo ja-> Naar de politie: aangifte doen & cashen
Zo niet -> gewoon snel een nieuwe halen ;-), dan vergeet je zo dat je oude
gestolen. Helaas worden in Nederland regelmatig fietsen gestolen.

anonymous

niet meer verzekerd, wel aangifte gedaan (was inmiddels de zevende fiets die gestolen was).

Het was niet mijn eigen fiets, dat vind ik nog het ergst (maar de persoon heeft een nieuwe fiets aangeschaft. Ik heb aangeboden daaraan bij te dragen (maar dit wilde hij niet))

Dutchamoeba

Dat is erg vervelend. Fietsen verdwijnen in Nederland aan de lopende band...

Fricai

De zevende? Crisis! :-\ Woon je in een grote stad?

essierulez

Citaat van: anonymous op november 06, 2012, 10:01:46 PM
niet meer verzekerd, wel aangifte gedaan (was inmiddels de zevende fiets die gestolen was).

De zevende is wel heel extreem!

Ik weet dat in de stad waar ik woon ook regelmatig fietsen worden 'gestolen'. Maar meestal betekent het
dat de gemeente ze heeft weggehaald. Kan je voor 28 euro je eigen fiets terug kopen  >:(

Fricai

Dat noem ik ook diefstal. xD

fee23

Oh da's vervelend he. Zeker als het niet de jouwe is! En de zevende keer al :o Misschien eens investeren in een stevig extra fietsslot?

anonymous

7 stuks over drie steden (twee studentensteden)

IK heb een fiets gehad waar ik drie sloten op had gezet (fiets van 25 gulden, sloten 75 gulden), wat denk je? Sloten weg en de fiets staat er nog.  ???

Fricai

Logica is soms ver te zoeken. ;D Bij mij is een keer een zadel gejat, terwijl dat ongeveer het slechtste onderdeel van de fiets was. :P

Lizzie7

Je wilt niet weten hoeveel fietsbellen en lampjes ik kwijt geraakt ben in mijn studententijd in Gent! Maar als je er geen had, kreeg je dan wel een boete van de politie, dus dat was ook geen oplossing.

Fricai

Jeee, mijne vandaag ook.

Ik ben per direct gruwelijk pissed op alles.

Dutchamoeba


SoulDragon

Dat is echt ongelooflijk...ze vliegen weg aan de lopende band lijkt het wel!
Bij mij gelukkig nog maar één keer gebeurd, en mijn brommer nooit (is ook een oud barrel...dat scheelt).
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.