Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

fiets

Gestart door anonymous, november 05, 2012, 10:02:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Oud barrel helpt. En het publiek voor het jatten van brommers is ook wat kleiner denk ik?

Ik had 'm ook niet vastgezet aan een rek/paal/boom ofzo, wat ik bijna altijd wel doe. Haast, ... :banghead:
Op zich niet zo'n drama, maar ik had 'm gehad van mijn ma ooit. En ik word er sad van als die haar best doet en vervolgens wordt het weer verkloot door iets. :-[

essierulez

Brommers zijn moeilijker te verkopen ;-)

Demon

hahaha bij een vriend van mij hebben ze ooit de fiets in de fik gezet, en daarna is van de afgebrande fiets het achterwiel gejat  :schater:
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Fricai

Right, dat helpt. xD

Ik háát fietsen algemeen (en zij haten mij  :schater:). Bij mijn reserve is voor de zoveelste keer de ketting afgelopen, ondanks dat ik recent nog strak heb gezet. Zit ook iedere keer meteen muurvast, vandaag mijn kettingkast gesloopt om 'm los te krijgen.
Ik heb in 5 jaar studie schat ik; 3 nieuwe wielen, 3-4 nieuwe buitenbanden, 5-6 nieuwe binnenbanden, 1 nieuw zadel, 1 nieuwe trapas, 2 nieuwe kettingkasten. Op beide fietsen zowel slot als verlichting hopeloos, beide nu apart erbij.  

Meeste dan wel zelf gedaan, en nice winkel met goede prijzen voor onderdelen hier... maartoch kost die troep wel het e.e.a. :( Wanneer vinden ze eens wat meer degelijke fietsen uit?  :schater: Moeten er niet ergens mensen zijn die, like, fietsen ontwerpen etc? :P WTF are they doing... xD 't flikkert uit elkaar als de beesten.

Demon

fricai mischien is zon zboard wel wat voor jou? =p
http://www.zboardshop.com/
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Fricai

Jeee, die prijs. Probeer je me een hartstilstand te bezorgen? xD

Heb wel skates trouwens :), maar dat is bijzonder irritant met regen en op bepaalde stukken weg. :78:

Dutchamoeba

Citaat van: Demon op november 12, 2012, 07:55:40 PM
hahaha bij een vriend van mij hebben ze ooit de fiets in de fik gezet, en daarna is van de afgebrande fiets het achterwiel gejat  :schater:

Net wanneer je denkt dat het echt niet gekker kan, wordt het tegendeel bewezen...

Demon

haha ja hij stond echt stomeverbaasd te kijken  :klap:
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

Dutchamoeba

Citaat van: [E:V/E-LYN]™ op november 13, 2012, 12:29:40 AM
You can hug your bike, you can love your bike --- and it will be your bike xD

DAT is dus het geheim...

essierulez

Citaat van: Fricai op november 12, 2012, 08:14:40 PM

Ik háát fietsen algemeen (en zij haten mij  :schater:). Bij mijn reserve is voor de zoveelste keer de ketting afgelopen, ondanks dat ik recent nog strak heb gezet. Zit ook iedere keer meteen muurvast, vandaag mijn kettingkast gesloopt om 'm los te krijgen.
Ik heb in 5 jaar studie schat ik; 3 nieuwe wielen, 3-4 nieuwe buitenbanden, 5-6 nieuwe binnenbanden, 1 nieuw zadel, 1 nieuwe trapas, 2 nieuwe kettingkasten. Op beide fietsen zowel slot als verlichting hopeloos, beide nu apart erbij.  


Kan ik dit overtreffen? In 3 jaar: stuk of 6 keer binnenband vervangen, 3 keer buitenband, 1 keer achterwiel, 1 keer ketting moeten repareren, 2 keer fietsbel en een stuk of 30 keer lampjes.
Daarbij moet ik het zadel, de bagagedrager en de reflectoren repareren, maar daar heb ik geen tijd/geld voor.

Komt in de buurt, maar ik heb nog 2 jaar  ;). Maar gelukkig nog nooit gestolen, ik zou echt niets zijn zonder mijn fiets.

Fricai

Ghehe, je bent goed op weg iig. xD
:handschudden:

Mijn huidige barrel heeft ook geen standaard meer, en reflector achter is half weg. En het voorwiel is verrot. Maar rijdt nog redelijk (zolang de ketting erop ligt). xD

Meg

Jee lullig! : (
Daarom ga ik altijd op m'n segway naar en door de supermarkt
Dude..