Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mooie bezinning

Gestart door Zonnekind, juni 02, 2006, 01:52:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 19, 2006, 10:48:36 AM
Hoe zou dat in die bezinnign passen?
Ik vroeg om meer vet en kreeg....  

CELLULITIS!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

 :schater:
Hoewel, dat is toch niet iets dat ik nodig heb hoor! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

een zeer sexy beyoncé-kontje (wat ook natuurlijk te veel van het goede is aangezien je stiekem asexy bent)
om daar op door te gaan, ik vind asexy toch niet iets wat helemaal overeenkomt met aseksueel. je kunt namelijk volgens mij als aseksueel nog best sexy zijn en dat ook leuk vinden. Of ben ik hier allenig in met mijn mening?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Nee hoor, ik volg je perfect. Ik hou er van om korte rokjes of uitdagende topjes aan te doen. Als jongens dan naar mij kijken, kan ik mij best sexy voelen. Het enigste probleem is dat ik Viper daarmee enorm uitdaag. Ik geniet daar dan wel van maar ik kan dan nog niet ingaan op zijn sexuele verlangens :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

Joepie! Een medestander. Ik vind het ook inderdaad heerlijk om mensen uit te dagen. En de  mensen die mij kennen (en dat zijn er in de omgeving arnhem van mijn leeftijd vrij veel) die weten dat ik er niets achter zoek, dus dat is in mijn geval geweldig. In jouw geval is het wel lastig kan ik me voorstellen!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje

Ik vind het ook leuk om een strak hemdje aan te doen, haren los, make-upje erbij (t laatste alleen als ik uit ga of zo, anders nooit) Rokjes zul je me alleen niet in zien, lekker een spijkerbroek, of mijn pasgekochte gloedjenieuwe allereerste leren broek ;D
Echt sexy niet echt, maar blijkbaar toch voor veel mannen aantrekkelijk....
En ook ik heb het voordeel dat al mijn vrienden weten dat ik er niks mee wil, ideaal :D

Ereinion

Ik draag eigenlijk altijd strakke truitjes. En heel vaak rokken en rokjes. Maar, hoe kouder het wordt hoe korter de rokjes. Want dan kan ik er een dikke maillot onder doen  ;) In de zomer draag ik vaak langere rokken, dat voelt minder bloot. Plus: dan ziet niemand dat ik mijn benen niet onthaar. Vandaag was het echter zo heet op mijn werk dat ik maar een rokje heb aangedaan, alle kortere broeken in de was en een lange rok zou alleen maar in de weg zitten.

Ik ben trouwens niet bewust aan het uitdagen, ik voel me gewoon lekker in de kleding die ik draag, verder denk ik er niet zo bij na.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik draag ook het liefst kleding waar ik me prettig in voel. Ik heb wel lange rokken, maar geen korte en eigenlijk ook weinig korte broeken omdat ik die alleen aan kan als de zon schijnt, maar met mijn zonne-allergie is het niet heel slim om dan in een korte broek rond te gaan lopen.  :-\  Mijn stijl is een beetje sportief en soms wat netter als het zo uitkomt.
Volgens mij kleed ik me (totaal) niet sexy, maar merk helaas wel dat ik in de zomer als ik blotere shirtjes aan heb opeens ongewenste aandacht van enge mannen krijg  :o  ( hiermee wil ik niet zeggen dat mannen eng zijn, maar degenen die mij dan aanspreken zijn dat helaas altijd wel, erg creepy!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Sinds ik wat kilootjes kwijt ben, vind ik het ook wel leuk om korte rokjes (nou ja niet heel kort, de leeftijd hè) te dragen en spaghettihemdjes enzo. Het staat gewoon leuk, vind ik, of het sexy is weet ik niet.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Mensen vragen mij welleens of ik een hele grote kledingkast heb. Ik heb elke dag wat anders aan, maar dat komt ook omdat ik alles op alle mogelijke manieren combineer. Ik heb dan ook bijna geen winter of zomerdingen, ik draag het in elk seizoen. Ik neig meestal iets naar de chique kant, kan gerust mijn galarok naar mijn werk aan, maar dan wel met een sportief shirtje. Sommige mensen hebben kant en klare setjes in de kast hangen, voor mij zou ik dat heel saai vinden. Nadeel is dat ik 's ochtends vaak langer nodig heb en mijn hele kledingkast over hoop haal.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Dat is wel tof! Zo spaar je ook geld uit: je hoeft geen nieuwe kleren, je maakt gewoon een nieuwe combinatie :D

Ik ben een ramp in 'combineren'. Ik kan absoluut niet zien welke kleuren bij elkaar passen en wat waar op kan gedragen worden. Viper ziet dit veel beter dan ik :-[ Daarom neem ik altijd een jeansbroek (daar kan alles op gedragen worden) of een witte of zwarte trui of t-shirt (om dezelfde reden ;D) Gegarandeerd loopt het fout als ik eens iets anders wil combineren. Het zou niet de eerste keer zijn dat Viper of mijn moeder mij terug naar mijn kamer stuurt met de vraag: goed, wat hou je aan? Je rok of je bloesje? :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

En tegenwoordig kan alles nog wel bij elkaar!

Tja, het is mijn werk om combinaties te maken waar anderen niet zo snel op komen, maar die mensen vervolgens wel willen kopen. Dus draag ik dat zelf ook maar uit in mijn kleding.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het is heel slecht voor je om je werk mee naar huis te nemen hoor  ;)

Mijn standaard garderobe valt wel aardig te combineren, dus dat doe ik ook wel, maar het lukt me nooit om mijn collectie uit te breiden tot een wat diverser geheel. Altijd als ik mezelf heb overtuigd om iets te kopen dat helemaal niet in mijn normale stijl past kom ik er weer achter dat ik het bijna nergens mee kan combineren. Gevolg: het komt maar weinig mijn kast uit en de volgende keer koop ik dan weer iets wat wel bij de rest past  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Misschien moet je dan de volgende keer iets kopen wat past bij dat ene kledingstuk?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Nee joh, da's een veel te simpele oplossing  :D
Ach ja, al die enkele dingen bij elkaar worden langzamerhand ook een bijelkaarpassend geheel. En soms kom je dan van die leuke verrassingen tegen in je kast, die opeens wel ergens bij passen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?