Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Supermarkt frustraties

Gestart door Crybaby, november 23, 2012, 06:53:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Crybaby

Zijnde kassierster erger ik mij dagelijks aan klanten die onbeschoft, vuilgebekt en snobistisch zijn om nog maar te zwijgen van de vettige viezerikken die nog nooit in contact zijn gekomen met een stuk zeep.  In plaats van alarmpalen kan met beter ontsmettings douches plaatsen aan de kassa's.   De gore stinkgeur die sommigen meedragen is zo kokhalzend walgelijk dat je ze al van mijlenver ruikt aankomen.   Ze mogen ons echt wel een gevarenpremie geven voor de gezondheidsrisico's die wij elke dag lopen. Maar ja er zal eerst een dode moeten vallen zeker voor men dit inziet zeker? :P

MarkA

En als klant erger ik me aan mensen die 10 minuten nodig hebben om de boodschappen in te pakken zodat er geen ruimte meer is voor die van mij ;D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jinny

Of kassiersters die nog geen 45 cent wisselgeld uit het hoofd kunnen uitrekenen.

Sismo

Kassierster...grappig woord, in Nederland ben je cassière!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Meg

Schreeuwende kinderen en hun verwekkers die boos naar je kijken wanneer hun kind tegen jou aanrent. En mensen die pas beginnen met inpakken na het afrekenen idd.. kom op!  Oh en er is -altijd- minimaal 1 wiel van elke kar dat klemt, let maar eens op. Bestaat er trouwens nog een supermarkt in NL die Cheese Curlz van Tesi Bon verkoopt?

OP: Gelukkig pint iedereen tegenwoordig waardoor je de klant niet hoeft aan te raken \o/
Dude..

FlowerPower

Ik kan zeggen dat dit niet enkel het geval is in de supermarkt. Ik werk in een apotheek en sommige mensen zijn gewoon verschrikkelijk! Stinken zoals Crybaby al zei uren in de wind! Wij hebben altijd zo'n fles luchtverfrisser onder de toog staan voor het geval dat....... :schater:

Vorige week nog iemand aan de deur gezet. Die persoon kwam wat afhalen en ze was niet inorde. Begon ze nog van haar oren te maken omdat wij de wet respecteren. Nadat ze uitgeblaft was heb ik gezegd dat als dit haar niet aanstaat dat ze dan maar ergens anders moet gaan.

En toen was het stil...

Fricai

Citaat van: MarkA op november 23, 2012, 08:19:05 PM
En als klant erger ik me aan mensen die 10 minuten nodig hebben om de boodschappen in te pakken zodat er geen ruimte meer is voor die van mij ;D

What about mensen die eerst schaapachtig kijken en pas bedenken dat ze een portemonnee nodig hebben op het moment dat de kassière er naar vraagt? :P

MarkA

Citaat van: Meg op november 23, 2012, 10:09:38 PM
Schreeuwende kinderen en hun verwekkers die boos naar je kijken wanneer hun kind tegen jou aanrent.

Uberhaupt mensen die zich op de drukste momenten met hun dubbele kinderwagen door de winkel proberen te wurmen. :banghead:
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai

Mensen zijn ook zonder die karren wel goed in paden blokkeren... Bijvoorbeeld met die achterlijke rijdende mandjes.
Ik háát rijdende mandjes. :P En rijdende tassen/koffers, whatever. Basically al dat soort dingen waar mensen me proberen mee te tackelen.  :schater:

En bij de deur staan er uiteraard weer van die schooiende kutkoters in de weg die voetbal/dieren/bullshit/plaatjes sparen.

Kill me naow. :banghead:

Sismo

Oef.....jullie hebben een zwaar leven of doet iemand boodschappen voor je?  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Danoontje

Gemiddeld doe ik één keer in de week boodschappen met m'n huisgenoot en dan is de kar bomvol. Ik zit altijd met het dilemma of ik degene die achter mij in de rij staat met zijn of haar twee producten voor moet laten of niet. Doe je het wel, dan kijkt de hele rij je zo aan van: waarom hij/zij wel en ik met mijn ene product niet? Laat je degene achter je niet voor, dan word je aangestaard met een dodelijke blik en wordt er minstens vijf keer overdreven gezucht. Waar zijn de snelkassa's gebleven? >:(

Crybaby

Klanten met één of enkele producten mogen niet aandringen op voorrang als zij special achter grote volgeladen karren gaan staan in de hoop om voorgelaten te worden.   Dat hangt volledig af van de goedheid van de klant ervoor en is zeker geen verplichting.   
Als een klant pas gaat inladen nadat ze betaald hebben zijn wij als kassiersters verplicht om te wachten voor wij de volgende klant mogen bedienen.   
Het zijn juist die klanten die files veroorzaken en ook diegene die hun zak muntjes bovenhalen om 18.00u  (het drukste moment in de winkel) en op hun gemak elk centje gaan uittellen alsof ze daar heel de dag naartoe hebben geleefd.

Klanten die de moeite niet doen om hun zakje fruit of groenten te wegen waardoor wij onze kassa moeten verlaten om dit voor hun te doen.   "Lap ze is weeral weg zene!" "Ja hallo weeg het dan zelf, die weegschalen staan er niet louter voor decoratie!"

Klanten die als het hun beurt is gemoedelijk hun gsm bovenhalen en beginnen te bellen en jij erbij zit voor spek en bonen want ze moeten persé twitteren dat ze aan de kassa staan  >:(

Klanten die met kracht van mach 5 hun betaalkaart in de terminal rammen en dan verbaasd zijn dat de kaart niet goed wordt gelezen...ja duh!

Klanten die een kleine aankoop van 23 euro met een briefje van 500 euro betalen waardoor je kassa meteen gepluimd is en je de volgende klant niet meer kunt bedienen want al je wisselgeld is op..grr!

Danoontje

Misschien tijd voor een carrièreswitch, Crybaby? ;D

MarkA

Toen we in Nederland nog met de magneetstrip betaalden kon je altijd al beginnen met pinnen terwijl de cassière nog bezig was. Dat scheelde ook weer tijd want je hoefde dan alleen nog op OK te drukken bij het totaal. Helaas gaat dat met de chip niet meer...
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Sismo

Ja, precies! Heb sindsdien nog geen nieuw snel ritme gevonden.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-