Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Supermarkt frustraties

Gestart door Crybaby, november 23, 2012, 06:53:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

essierulez

Citaat van: Crybaby op november 24, 2012, 01:28:57 PM
Klanten die als het hun beurt is gemoedelijk hun gsm bovenhalen en beginnen te bellen en jij erbij zit voor spek en bonen want ze moeten persé twitteren dat ze aan de kassa staan  >:(


Ik heb in een bouwmarkt gewerkt, en wij mochten klanten die met hun telefoon aan de kassa kwamen negeren. Als het rustig was, wacht je tot ze klaar waren met bellen. Als het druk was, dan hielp je eerst de volgende klant. Als ze dan boos werden zei je met je meest onschuldige gezicht: 'Sorry meneer, ik wou u niet storen tijdens het bellen, daarom wacht ik even'.  :ange:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlowerPower

Daarstraks in de apotheek ook nog zo'n troela. Komt ze 2min voor sluitingstijd met een voorschrift voor haar dochterje met antibiotica, neusdruppels en ampullen voor in een aerosoltoestel. Die antibiotica en die neusdruppels is iets dat wij nog snel moeten klaarmaken. Toen ik dat aan het klaarmaken was zag ik dat dat een voorschrift was van gisteren!!! Wel, dan kan ik ontploffen!! Antibiotica en aerosolmiddelen zijn meestal dringend. Ja en dan komen ze vlak voor sluitingstijd!!!! Ga dan de avond ervoor naar de apotheek van wacht of kom 's morgens direct om 9u, maar toch niet zo laat!!!!! Ze moest niet zoveel betalen dus toen begon ze haar portefeuille nog uit te mesten op haar dooie gemak om al die koperen centjes aan ons uit te geven..... We konden pas een kwartier na sluitingstijd de boel afsluiten en naar huis gaan...

Ik heb zo ooit iemand gehad met hetzelfde voorval, maar dat voorschrift was al van 3 dagen geleden. Die heb ik gewoon terug buiten gezet en gezegd dat ze nog wel een dag kon wachten hiermee vermits er al 3 dagen gepasseerd waren....

Silver

Ik werk in een 2dehands winkel, maar echt sommige klanten! Pas geleden kwam er een vrouw aan de kassa betalen,....die stonk! echt geweldig hard!, ik houd dus dan meteen mijn neus dicht, en toen was ze weg en een half uur nadien hong die geur dus nog aan de kassa he! euw!! heb ik maar met febreze wild in t weg zitten spuiten lol doe ik voort na elke stinkende klant. :p Maar omgekeerd kan het ook hoor, dat je zo van die opgetutte miekes hebt die heel hun flesje reuk hebben leeggespoten, daar ga ik dus echt van over mijn nek he, van teveel reuk word ik gewoon ziek.

En ik heb een hekel aan OCMW klanten die met een hele berg vanalles afkomen (kleding, huisspullen, speelgoed) en dan heb je alles opgeteld, heb je dat uitgerekend aan 50% en dan komen ze af: erm dit wil ik niet en dit en dit en doe dit er ook maar vanaf. GRRR!!! Volgende keer zeg ik: sorry, ik ga niet alles opnieuw doen, neem alles maar mee of ik bel naar het OCMW dat ze volgende keer eens 2 keer nadenken om zon papier van 50% korting uit te reiken.

Of ze staan aan de kassa (altijd buitenlanders, belgen doen dit niet) heb je alles in de kassa getikt en daar staan ze dan zonder geld........moet je alles weer uittikken en opzij houden voor god weet hoelang want meestal komen ze niet meer terug.
Ik ga voort zeggen dat als ze op t einde van de dag nog niet terug geweest zijn, dan gooi ik de spullen terug de winkel in. T zou niet de eerste keer zijn dat een andere klant vraagt: zijn die spullen al verkocht? Omdat ze er iets interessant tussen zien zitten.

En je kan mensen hebben die zomaar ineens zon geweldig luide scheet laten en dan gewoon verder lopen alsof het iemand anders was :s O_o ik ben niet achterlijk ze, als er niemand anders in de buurt is.
Vorige keer stond ik er vlak naast achter een muurtje en toen riep ik: onbeschofte viespeuk!
Gelukkig kwam er niemand zien om te zien wie dat gezegd had anders was ik stiekem weggelopen :p
*I am the one and only me! :p*

FlowerPower

Wij hebben dat ook in de apotheek. Vaak oude mensen die aan de toog staan en gewoon keihard een scheet laten! Of er nu volk achter hun staat of niet maakt niet uit. Laten vliegen die handel!

MarkA

Zo kom je wel snel vooraan natuurlijk :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Thijs

Ik raak wel 's gefrustreerd van die vakkenvullers en van die leeghoofden (klanten) die hun mandje of karretje midden in't gangpad laten staan.  :banghead: dan ken ik er niet langs. :D
Laatst was er wel een vriendelijke vakken vulster die netjes vroeg of ik er langs moest en haalde alles weg.. :D en toen netjes dank je wel. En zo kan het ook.  :cheerleader:

vrovanzi

Tja de " vakkenvullers " moeten natuurlijk ergens hun pallet zetten hé. Maja kvindet zelf ook wel ambetant dat ik in irmand zijn weg maar zou kunnen staan en zit constant om me heen te kijken klaar om mijn pallet aan de kant te zetten indien nodig ...

Thijs

Citaat van: Asha op april 26, 2013, 10:16:41 PM
Tja de " vakkenvullers " moeten natuurlijk ergens hun pallet zetten hé. Maja kvindet zelf ook wel ambetant dat ik in irmand zijn weg maar zou kunnen staan en zit constant om me heen te kijken klaar om mijn pallet aan de kant te zetten indien nodig ...

Ligt ook aan welk filiaal je bent van bijv. AH. De ene winkel is netjes en de ander niet en verbeterd haar klant vriendelijkheid ook niet, helaas. En dan heb je een klantenpanel  :schater: hoewel ik zou niet constant kijken maar ja.. Het is er ook best krap.

vrovanzi

Ja idd daar geef ik je gelijk in. In de aldi bv is er veel minder plaats voor en een pallet en eventueel een kar. In de carrefour waar ik gewerkt heb was het superveel paats gelukkig maar  :D

petra1963

Ik zit in een scootmobiel, en kan er in de supermarkt ook vaak niet door vanwege paletten die gewoon in het gangpad zijn gepleurd. Grrr!  Ik vraag dan of ze aan de kant kunnen, en de jongetjes en meisjes die de vakken vullen doen dat dan ook wl altijd, maar ik word er wel boos om.

En weet je waar ik binnen en buiten supermarkten ook boos van word? Heel discriminerend misschien, maar gedesoriënteerde bejaarden. Oh vreselijk.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)