Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Eindejaarsfeesten

Gestart door Crybaby, december 04, 2012, 07:07:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlackTeaWithMilk

Gelukkig hebben de meeste mensen dit. ;)

Heb laatst nog gelezen (source amnesia, geen idee meer waar, een Nederlandse nieuwssite in ieder geval) dat een groot deel van de mensen dit inderdaad verschrikkelijk vindt. Zo erg dat sommigen zelfs de eerste week van januari vrij nemen om niet deel te hoeven nemen aan het kuskuskus gedrag.

Ik vind het ook verschrikkelijk. Ben helemaal geen persoon voor aanraking überhaupt, en dan plotseling kussen? No thank you!

JustKidding

Vertel mij wat, rond 12 januari ga ik naar een groot feest waar ongeveer zo'n 150 man komen. Zover ik de gasten lijst heb gezien ken ik er 83 van, of althans heb ze gesproken voor langer dan 20 minuten. Die gaan mij hoogstwaarschijnlijk allemaal gelukkig nieuwjaar willen wensen  :banghead:
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Nihilibido

Waardeloze gewoonte. Ik zou het 't liefste definitief voor mezelf willen afschaffen, maar ik heb daar het lef niet zo toe.
Laatst gebruikte ik ook het verkoudheidssmoesje op een verjaardag van (vage) kennissen. Het lukte, maar zouden ze iedere keer weer geloven dat ik uitgerekend dan verkouden ben?
Misschien toch een keertje die arm stijf houden tijdens het handjeschudden.
Of misschien zelfs wel proberen die grens aan te geven, kijken hoe het uitpakt.
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!