Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

a happy newmeetdrink!

Gestart door reader, juli 14, 2013, 06:46:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reader

Hallo iedereen,


Graag wil ik eens een drinkmeeting organiseren, indien mensen zich geroepen voelen....
Dit had ik liefst gedaan in Gent (Oost-Vlaanderen, België) alhoewel ik weet dat dit ook een Forum actief is in Nederland en dus niet iedereen dichtbij woont, maar vragen staat vrij.

Misschien de week van 5 augustus 2013, een drankje op een terrasje en een leuke babbel om te beginnen!  :D

Laat maar horen, iedereen welkom  :wave:

greetz READER
x




Edewecht

Leuk initiatief!
Het lijkt me dat er genoeg Belgen aktief zijn op het forum om een goedbezochte meeting te hebben!
Kleine kans dat ook ik in de auto spring en die kant oprijd...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Blue225

Ik woon in Gent en zou eventueel wel geïnteresseerd zijn :)

SoulDragon

Klinkt goed, maar onbereikbaar voor mij.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Linde

Tof initiatief, reader! Ik woon in Gent en voor mij is de ligging dus ideaal! Ik ga dit topic in de gaten houden!

vrovanzi

Supertof idee Reader! Ik kom regelmatig in Gent dus zou het leuk vinden om te komen maar kan het enkel die datum of valt het te bespreken?

Greetz ik zal alvast deze topic in de gaten houden  ;)

reader

thnx voor jullie aangename, positieve reacties alvast, ik bericht nog terug  voor een datum waar de meeste kunnen komen, we bespreken alles nog.


enjoy the sunny weather!  :afro:


Reader

xxx

reader

Wanneer zou voor jullie het beste passen, in de week van 5 augustus eens op een avond in Gent of liever zaterdag 10 augustus ? het meest interessante kies ik dan uit.


mvg Reader!

de plaats en uur zal ik jullie dan achteraf met privébericht sturen.





Edewecht

#8
Zaterdag 10 augustus zou voor mij de enige mogelijkheid zijn, komende vanuit noord Nederland.
Maar je moet mij niet meewegen in je plannen, want zoals gezegd: kleine kans dat...
Mocht het zaterdag de 10e worden, dan wel graag bericht  :) !

*wijziging dd 2 aug*
Ik zie er van af. Heb te veel hooi op m'n vork.  Maar jullie veel plezier en hopelijk tot een andere keer!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

gargoyle

Hey

ik zie een meeting in Gentwel zitten aangezien dat niet zo ver is voor mij. Maar kan niet gaan heb namelijk al iets gepland in de  avond.
Count me in next time then!  ;D