Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Admin wijzigingen

Gestart door AceVentura, december 11, 2012, 08:22:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

We hebben wat wijzigingen binnen het admin team, hierbij wil ik die graag bij iedereen bekend maken.

Ereinion en Myra zullen stoppen met hun admin taak, via deze weg wil ik ze allebei nog heel erg bedanken voor hun inzet al die jaren.  :cake: :cake: :cake: :cake:
Als nieuwe admin hebben we Fricai erbij, erg fijn dat je ons wil helpen Fricai !  :cake: :cake: :cake: :cake:

Het volledige admin team komt daarmee op: AceVentura, Jovi_Hobbes en Fricai.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Edewecht

Ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik wil Ereinion  :cake: en Myra  :cake: bedanken voor hun bijdrage in het opzetten en/of onderhouden van deze fantastische ontmoetingsplek!
Jullie blijven toch nog wel 'gewoon' meedoen?!

Fricai, succes met je nieuwe baan! :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

FlowerPower

Bedankt voor alles Myra en Ereinion!!

En succes Fricai ;-)  :cake:

Fricai

 8)
Dank voor het vertrouwen, ik zal mijn best doen.

Btw: Vanaf nu is het gedaan met de democratie. Ik ben omkoopbaar voor taart, en iedereen die niet 100% mijn mening aanbidt wordt geband. =]
Grapje, uiteraard. :P  :-*

AceVentura

* AceVentura krijgt nu al spijt  :schater:

Voor het geval het geen grapje was gooi ik alvast een hele berg  :cake: neer:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

fee23

Dankjewel Myra en Ereinion!
En veel succes Fricai! :taart4: :ange:

Sismo

Ik wilde een virtueel bloemetje schenken aan Ereinion en Myra, maar het lukt niet... :78:
Nu ja, dan alleen met woorden: HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE INZET AL DIE JAREN!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Uffie

Ereinion en Myra, bedankt voor jullie inzet! :klap:  :cheerleader:
Fricai, heel veel succes! Speciaal voor jou een ode aan de taart! http://www.youtube.com/watch?v=r_CmvO8Ajc0
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai


solo

Ereinion en Myra bedankt voor jullie inzet   :klap:  :klap:  :klap:  :klap:
en Fricai heel veel succes  :cake: :cake:  :cake:  :cake:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken