Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik BEN gvd aseksueel!!

Gestart door Brummetje, januari 22, 2013, 11:21:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

Citaat van: SoulDragon op februari 07, 2013, 10:27:45 AM
Maar de truuk is ook, dat ik er ook inderdaad zo over denk, buiten het feit om dat ik inderdaad gewoon helemaal niets met kinderen heb,
waar ze dan vaak op kunnen zeggen "dat veranderd nog wel".

Zo denk ik er net hetzelfde over!
Ik vind kinderen echt niet leuk, maarja maak de mensen dat maar eens wijs!
Wat je zegt over kinderen opvoeden in deze maatschappij, dat wil ik ook niet. Ik erger me er nu al aan, laat staan hoe gaat dat later worden. Als ik dat dat toch aan iemand zeg die mij zit te pushen zeg ik dat ik vind dat kinderen krijgen in de komende jaren gelijk staat aan kindermishandeling!

SoulDragon

Citaat van: FlowerPower op februari 07, 2013, 09:57:16 PM
dat kinderen krijgen in de komende jaren gelijk staat aan kindermishandeling!

hehe, precies ja :)
Maar dat helpt bij jouw dus niet?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

FlowerPower

Weet het niet, heb het nog niet gezegd. Dat schoot me pas binnen toen ik het hier neerschreef. Als ik dat ooit zeg tegen iemand laat ik het zeker weten!

Nihilibido

Citaat van: Brummetje op januari 22, 2013, 11:21:54 AM
Op de wiki-pagina staat zelfs dat sommigen aseksuelen in staat zijn tot seks. Ik ben er zo eentje.

Ik heb het zelfs vergeleken met uit eten gaan (daar worden de meesten ook niet opgewonden van). En nóg snappen ze er geen reet van! Echt, wat een stelletje kutten daar (tis een vrouwenforum).

Ahem, dat is dan ook de reden waarom ik nooit vrouwenfora ga bezoeken. Want ze denken toch niet verder dan hun eigen doos.
Enkele voorspelbare anekdotes zouden bijvoorbeeld kunnen zijn:
"Waaaaat??!! Windt seks jou niet op?? Néé?? Hou jij niet van seks?? Wablief?? Nou, dan doe je toch echt iets verkeerd, whohohoh!"
Offe...
"Je doet het gewoon niet goed. Je moet gewoon je lief beetpakken en laten zien wat jij wilt."
Of:
"Misschien moet je wel even langs de seksuoloog, want dat is niet goed."
Of:
"Je bent niet modern genoeg. Tegenwoordig dien je als vrouw gewoon met je doos op een vent te gaan zitten..."
:blue-no:
En als je dan pech hebt, komen ze nog met een voorbeeld uit "eigen ervaring" ook. Hoe beledigend, en hoe bekrompen!
In het mildste geval zullen ze zeggen dat je maar wat moet blijven oefenen. Want seks, ja, dat is de standaard he.
En "geil" is een favoriet stom woordje, wat zij dan stoer vinden.

En ja... zo kan ik nog wel even doorgaan, tot ik begin te kokhalsen.  Het is om te krijsen.

;)
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!

SoulDragon

 :rollol: haha, wouw die is geweldig Nihillibido...ik zie het inderdaad zo voor me.
Klinkt alsof je het zo hebt gekopieerd van zo'n forum!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

(In aanvulling op Nihilibido)

Ergens op dit forum staat ook de volgende:

"Wàt? Heb jij geen seks? Maar wat doe jij dan de hele dag?!"

;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba

Ik hou me met nuttigere zaken bezig...

Nihilibido

CiteerErgens op dit forum staat ook de volgende:

"Wàt? Heb jij geen seks? Maar wat doe jij dan de hele dag?!"

:schater:
Ik ben eigenlijk een beetje lui. Onder welk kopje op dit forum staat dat ergens?

CiteerIk hou me met nuttigere zaken bezig...

Tuurlijk; zoals werken, of sporten, of relaxen... Nou ja, sommige mensen zien nu eenmaal seksen als de ultieme sport, zeggen ze.
Al vraag ik me dan dikwijls af hoe het komt dat sommige van die mensen er toch maar zo lusteloos uit blijven zien.
Men beweert dat je er honderden calorieën per zoveel tijd mee verbrandt. Maar dan moet je werkelijk weerzinwekkend veel en
grof van bil gaan lijkt me.
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!