Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Mooie getuigenis aseksualiteit voor Goedele Magazine (dringend)

Gestart door mischa, januari 24, 2013, 02:47:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mischa

Hallo,

Ik ben journaliste voor Goedele Magazine (GDL). Wij willen heel graag een mooi portret brengen van een man of vrouw die a-seksueel is. Leeftijd en status maken niet veel uit.

Ik wil graag begrijpen wat het juist inhoudt en welke impact het op je leven heeft. Erg human intrest. Er komt ook een mooie, sfeervolle foto bij. Je kan afspraken maken met de fotografe over hoe je in beeld komt.

Wie interesse heeft kan me bellen op 0496 396 702 of mailen naar nadia_dala@hotmail.com

Graag tegen morgen avond een reactie, dan kan ik het gesprek regelen. :-)

Ik kijk ernaar uit !!

Nadia

essierulez

Ik ging even rondkijken op het internet wat voor 'magazine' dit is. Naar wat ik vond bestaat dit tijdschrift niet meer.
Dus ik zou iedereen willen aanraden om hier niet op te reageren. Ook omdat als mensen echt voor een tijdschrift werken, hun e-mailadres meestal niet eindigt op 'hotmail.com'

Mar

Hmm, ik wil je niet tegenspreken Essie, want voor hetzelfde geld heb ik het mis,
Maar ik zie dat ze nog gewoon een website hebben en hun volgende nummer in april zou verschijnen?
Misschien zie ik 't verkeerd.

Echter vind ik het wel vreemd (inderdaad) dat een e-mailadres op hotmail eindigt.

De website is: http://gdlmagazine.be
en ziet er wel 'up and running' uit.


AceVentura

Wel jammer dat het er zo niet echt heel betrouwbaar uit ziet inderdaad, maar laten we afwachten of Nadia nog eens langs komt. Als het echt dringend is zou ik het forum nog een paar keer checken om te kijken of er vragen zijn  ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik ben wat in verwarring gebracht. Reden: ik wil best op allerlei manieren uit de kast komen, maar de reakties op deze pagina zijn nogal verdeeld.

CiteerOok omdat als mensen echt voor een tijdschrift werken, hun e-mailadres meestal niet eindigt op 'hotmail.com'
CiteerEchter vind ik het wel vreemd (inderdaad) dat een e-mailadres op hotmail eindigt.
Nooit bij stilgestaan: wat is er aan de hand met hotmail.com?, Mar en Essierulez?

CiteerIk ging even rondkijken op het internet wat voor 'magazine' dit is. Naar wat ik vond bestaat dit tijdschrift niet meer.
Even Wikipedia geraadpleegd op "Goedele Liekens": het tijdschrift "Goedele" bestaat niet meer; het heet nu "GDL".

CiteerGezocht: Mooie getuigenis aseksualiteit voor Goedele Magazine (dringend)
CiteerGraag tegen morgen avond een reactie, dan kan ik het gesprek regelen. :-)
Waarom zo'n haast?

* (toegevoegd:) ook een email (geen PM) van haar gekregen; afwachtend-positief geantwoord
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

essierulez

Citaat van: Edewecht op januari 24, 2013, 09:44:24 PM

CiteerOok omdat als mensen echt voor een tijdschrift werken, hun e-mailadres meestal niet eindigt op 'hotmail.com'
CiteerEchter vind ik het wel vreemd (inderdaad) dat een e-mailadres op hotmail eindigt.
Nooit bij stilgestaan: wat is er aan de hand met hotmail.com?, Mar en Essierulez?


Er is in principe niets mis met hotmail, het is gewoon een gratis e-mail service. Maar het is niet altijd duidelijk wie er achter het adres zit, juist omdat
iedereen een adres kan aanmaken. Daarnaast krijgen wij altijd als advies om, voor een 'serieus' e-mailadres geen hotmail te nemen, omdat die slecht
bekend staat.

Maar waar mijn probleem vooral op gebaseerd is, is het feit dat ze aangeeft voor een tijdschrift te werken. Meestal als je voor een organisatie/bedrijf werkt
krijg je een e-mail adres van dat bedrijf. Op die manier is het namelijk bij externe contacten duidelijker dat het om een professionele organisatie gaat. Het feit
dat zij die niet heeft, of niet gebruikt, vind ik opmerkelijk.

mischa

REACTIE :
Het magazine GDL staat voor Goedele. Het magazine Goedele is namelijk vervangen door GDL.

In dit vak zijn er veel freelancers. Vandaar een emailadres dat kan eindigen op .hotmail.com.

Koop even de meest recente editie van Feeling : daar vind je een artikel van meer dan drie pagina's onder mijn naam.

Of sla er enkele vorige edities van GDL op na, ook daar vind je mijn naam terug bij onder meer de portrettenreeks rond oude ambachten en jonge mensen. En tot slot, als je mijn naam googlet, zal je ook zien dat ik journaliste ben. Da's één simpele klik ;-)

Maw het is echt wel een serieuze vraag. En het interview wordt echt gepubliceerd. :-)

Fricai


Edewecht

Citeer
Ah, gelukkig. Crisis opgelost. =]

Klopt het dat een zekere ironie mij hier niet ontgaat?  :)

= = = =

Maar nu ff serieus: na wat mailtjes heen en weer heeft Nadia me gebeld voor een telefonisch interview. Ze heeft een en ander uitgelegd over het blad GDL, over de reeks portretten die ze maakt, over de mogelijkheid voor mij om de tekst vóór publikatie te lezen en opmerkingen te geven, enz.
Het geheel ging integer en zorgvuldig, vond ik. Het interview is nog niet af; zondag belt ze nog een keer.
Ik heb hier een goed gevoel over.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Lama

Laat je weten wanneer het gepubliceerd wordt/ zet je een kopie online?

Edewecht

#11
Citeer
Laat je weten wanneer het gepubliceerd wordt/ zet je een kopie online?

Het blad waarom het gaat ligt vanaf 21 februari in de winkel. Volgens mij verschijnt het ook in Nederland.

Ik zet geen kopie online, dat zou schending van het auteursrecht zijn, en mogelijk onze goodwill bij de media verspelen. (Hè AceVentura  ;) ? De opmerking van jou n.a.v. Pirate Bay heeft me hiervan meer bewust gemaakt.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

 :klap: Je ergens van bewust zijn kan nooit kwaad Edewecht.

Uiteraard veranderd het verhaal als je toestemming van de auteur hebt, als je aan een artikel meegewerkt hebt willen ze onder bepaalde voorwaarden nog wel eens toestemming geven om het op de site te mogen zetten. Zo'n voorwaarde is dat bijvoorbeeld dat je dat pas doet als het blad uit de winkels is verdwenen. Je kan het altijd vragen, "nee" heb je en "ja" kan je krijgen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Da's  een goeie, AceVentura. Ik zal er t.z.t. aan denken  :)  .
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

We zijn nu zo'n tien dagen verder, en voor me ligt nu een exemplaar van GDL. 130 bladzijden voor 4,95. Valt mee.
Op blz 69 t/m 75 vier korte portretten van achtereenvolgens een transgender, een panseksueel, een aseksueel, en een biseksueel. Veel groot beeld (foto's), en per persoon een halve pagina tekst, waarin hij/zij over zichzelf vertelt.

Mijn stukkie tekst, daar ben ik wel tevreden over. Het is wat scherp aangezet hier en daar - daarmee bedoel ik dat mijn eigenlijke verhaal wat genuanceerder is dan het hier zo op papier staat, maar het is wel lekker duidelijk zo voor de buitenwacht.

Mooie foto's, ben ik ook tevreden over - mijn poes Muis ook, want die staat er ook op!  :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)