Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gezocht: Mooie getuigenis aseksualiteit voor Goedele Magazine (dringend)

Gestart door mischa, januari 24, 2013, 02:47:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba


BlackTeaWithMilk

Ohh, ik hoop dat het binnenkort of op de website, of hier te lezen is. :)
Ik heb namelijk niet echt toegang tot Belgische tijdschriften. ;)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SoulDragon

 :klap: Super...ik hoop dat je het snel kan inscannen en hier kan plaatsen :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Mooi artikel, en fijn dat je het gescand hebt  :klap: :cheerleader:
Uiteraard heb je hiermee  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: en  :visibility: verdient !

De enige zin die mij heel erg op viel was deze:
Citaat van: Artikel
Mijn vrienden verweten mij dat ik seks en affectie van mekaar scheidde, ze begrepen me niet
Zou het kunnen dat ze het wel goed zaken maar dat de fout zat in dat ze dat als iets negatiefs zagen ? Dit is namelijk precies wat je volgens mij bij veel aseksuelen ziet: Een scheiding tussen liefde en seks, waarbij over het algemeen het laatste niets met het eerste te maken heeft.

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Happy


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-



vrovanzi

Ja wow zeg lef man! Zeker omdat je gefotografeerd word en al ....brrr zou ik eng vinden  :-\

Edewecht

Citaat van: AceVentura op maart 23, 2013, 07:08:54 PM
De enige zin die mij heel erg op viel was deze:
Citaat van: Artikel
Mijn vrienden verweten mij dat ik seks en affectie van mekaar scheidde, ze begrepen me niet
Zou het kunnen dat ze het wel goed zaken maar dat de fout zat in dat ze dat als iets negatiefs zagen ? Dit is namelijk precies wat je volgens mij bij veel aseksuelen ziet: Een scheiding tussen liefde en seks, waarbij over het algemeen het laatste niets met het eerste te maken heeft.

Dit is precies waar de angel zit. Het is niet zo dat mijn vrienden alleen maar constateerden  dat ik seks en affectie van elkaar scheidde; ze verweten  het me. Nog erger: ik verweet het (dus) mezelf. Want wist IK veel?!
En dat is precies het probleem tussen de aseksueel en haar/zijn omgeving cq de maatschappij.
Dat seks en affectie onlosmakelijk in elkaars verlengde liggen, wordt 'normaal' gevonden: dat is de norm.  Daar begint voor de aseksueel het probleem: 'ik wijk af, ben niet goed, niemand mag het weten, moet ik in therapie...'

Dat is de reden voor mij om ermee naar buiten te treden, zoals in dit artikel.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lama

Super artikel! En vooral lef dat je zo open durft te zijn! Dat is meer dan een  :visibility: waard.  :afro: