Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel Telegraaf

Gestart door Happy, januari 31, 2013, 11:07:42 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happy

Over belangstelling hebben we de laatste tijd toch al niets te mopperen. Hierbij de link naar een nieuw artikel:

http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/21259741/___Ik_wil_gewoon_geen_seks_meer___.html


essierulez

Ik vind het niet echt een sterk artikel. Het wekt de suggestie dat ze er geen zin meer in heeft, maar het ooit wel had.
Maar goed, van de telegraaf kan je niet veel meer verwachten  ;)

jojo2003

Het artikel lijkt me erg kort door de bocht. Maar het is goed dat de Telegraaf er aandacht aan besteed.

De reacties zijn wel weer in het geheel niet gehinderd door enige kennis. Iets met gecombineerde relaties die gedoemd zijn te mislukken en omg enzo...


Jovi_Hobbes

De reacties die ik nu zie staan vallen me eigenlijk heel erg mee. Allerlei mensen die eigenlijk ook wel vinden dat er veel te veel waarde aan seks wordt gehecht. Ik heb nog nooit zo veel intelligente reacties op een artikel over aseksualiteit gezien  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Die reacties vielen mij ook op, en dat bij de telegraaf  :o
Zal het daar zwaar gemodereerd worden ofzo ?  ;D

Het artikel zelf is inderdaad geen hoogvlieger, maar slecht is het ook niet. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat er heel erg de link gelegd wordt aseksueel=iemand die geen seks wil, natuurlijk is dat vaak een logisch gevolg maar de oorzaak is het ontbreken van seksuele aantrekkingskracht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Erg kort artikel, vind ik, maar ook wel duidelijk. En Lisa is heel zelfbewust.
Jammer dat het artikel zó kort en krachtig is dat er verder geen ruimte is voor enige achtergrond. Daardoor neigt het iets naar een sensatieverhaaltje. Lisa is één van de vele 'soorten' aseksuelen.

En de reakties? Blijkt maar weer dat vrijwel iedereen "seks=lekker" als norm heeft. Op zich niet zo erg misschien, als je je er maar van bewust bent dat jouw norm niet voor iedereen hoeft te gelden.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Mar

Zag deze heerlijke reactie staan en wilde deze even met jullie delen (voor later wanneer nieuwe leden het artikel niet meer kunnen terugkijken)

" etna (gast)

Pure egoïsme van de vrouw als ze niet meer willen.
O ja,misschien is het wel andersom,vrouwen mogen ongesteld worden,met pijn etc.,vrouwen mogen baren etc.
altijd vrouwen,en wat dragen mannen bij.Ze moeten hun
lusten kwijt,nou die kan je ook inhouden en niet als een krolse kater je vrouw ff uit de schuiflade trekken,omdat jij als vent aan je gerief moet komen.
Dus wie is hier de egoïst.
En als ze dan hun zin niet krijgen,maar meteen bij een ander wat gaan halen.
Het is verdorie geen zak patat.!!"


:schater: :klap:

FlowerPower

Whahaha schitterende reactie  :schater: :schater:

Dutchamoeba


SoulDragon

het artiekel is erg kort inderdaad, maar ja het is er in ieder geval weer een.

Wat een geweldige reactie inderdaad  :schater:, ongelooflijk!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.