Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

documentaire (a)sexual ook beschikbaar in NL/BE?

Gestart door Gudrun, februari 04, 2013, 10:00:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gudrun

hoi allemaal,
ik zag op het engelstalige forum dat er een documentaire is gemaakt over aseksualiteit. Topic hier: http://www.asexuality.org/en/topic/81228-a-sexual-documentary-now-on-netflix-streaming/
Maar! Ik kan geen (online) versie van deze film vinden die in Europa beschikbaar is?  Youtube, Amazon, Netflix en de andere websites waar deze film op staan vinden allemaal dat ik het niet mag zien omdat mijn geografische locatie verkeerd is. Ik ben toch wel erg nieuwsgierig. Kan je het wel zien in NL/BE?

Hier is de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=AYMh9zkt6r4

Sismo

Ja, ik mag hem wel gewoon zien! (vanuit Nederland) Vreemd dat je het vanuit Frankrijk niet kunt zien...is de computer mss beveiligd? Het filmpje gaat dan wel over juist geen-seks, maar kan geblokkerd zijn omdat het woord sex in de titel staat?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gudrun

nee, er staat heel specifiek dat het gaat omdat het niet beschikbaar is in "mijn" land. Zelfs de trailer op het officiële youtube kanaal van de film zegt dat het niet beschikbaar is in Frankrijk. Op welke website heb jij het kunnen bekijken? Ik ben binnenkort weer in NL, dus kan het dan hopelijk wel kijken.

Jovi_Hobbes

Ik krijg dezelfde melding als Gudrun, terwijl ik toch echt in Nederland ben (toch?)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Raar!  ??? Ik heb gewoon jouw link aangeklikt, Gudrun. De youtube-site dus.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

essierulez

Ik kon de Youtube link gewoon bekijken. Heeft iemand ook een link naar de complete documentaire?

Jovi_Hobbes

O sorry, die werkt bij mij ook, maar de links naar de documentaire zelf niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Gudrun

Sismo, volgens mij zijn we een lekker misverstand aan het creëren :D die trailer kan ik ook zien. ik bedoelde de hele documentaire, niet alleen de trailer. Ik had expres een trailer-filmpje opgezocht die we wel konden kijken, voor als andere mensen ook geïnteresseerd zijn :)

De documentaire staat ook in zijn geheel op youtube, maar doet het niet omdat ik in het verkeerde land woon. Link naar hele documentaire hier: http://www.youtube.com/movie?v=KgRxxls7JxI&feature=mv_sr

maar zo te horen hebben jullie hetzelfde probleem en de film kan dus (nog) niet bekeken worden :( jammer!

Edewecht

Ook ik krijg de melding: this movie is not available in your country. Ook als ik me aangemeld heb.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

essierulez


Sismo

Citaat van: Gudrun op februari 06, 2013, 12:05:07 AM
Sismo, volgens mij zijn we een lekker misverstand aan het creëren :D die trailer kan ik ook zien. ik bedoelde de hele documentaire, niet alleen de trailer. Ik had expres een trailer-filmpje opgezocht die we wel konden kijken, voor als andere mensen ook geïnteresseerd zijn :)
:D Dat was idd een lekker misverstand! De hele documentaire kan ik helaas ook niet zien....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Hoi Allemaal,

Hier stond een discussie over het downloaden deze documentaire via torrents en omschrijvingen hoe de "The pirate bay" blokkade in Nederland omzeilt kan worden.
Ongeacht van wat wij van deze blokkade vinden kan zoiets het forum in de (juridische) problemen brengen, daarom heb ik die berichten voorlopig even verwijderd.

Ik hoop op jullie begrip.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Hoi Ace V,

Natuurlijk begrijp ik dit, ik zwengelde de discussie aan, maar heb de rest niet gevolgd (te moe, sorry). Het laatste wat ik wil is dit forum in juridische problemen brengen!

Groet,
Uffie.
Is there any escape - A guy called Gerald

essierulez