Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nooit gedacht te horen.

Gestart door Tempesta, juni 11, 2006, 10:00:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Het lijkt me erg lastig om zulke vragen te beantwoorden. Verzin daar maar eens een begrijpelijk antwoord op  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Wij hebben geleerd dat je kinderen van kleins af aan alles al kan vertellen. Ze pikken er toch alleen de dingen van op die ze al begrijpen en die dus ook voor hun leeftijd bestemd zijn. Ik vind het een vreemde gedachte om alles al tegen een 6-jarig kind te vertellen maar het klopt inderdaad wel. Ik heb in mijn stage in het eerste leerjaar (6 en 7 jarigen) ook verteld over de geboorte van kinderen en die kindjes konden mij mooi uitleggen dat er een zaadje van de papa in het eitje van de mama kwam. Hoe dit allemaal gebeurde wisten ze niet maar ik vond toch dat hun kennis al ver ging.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Helemaal mee eens. Maar dan is het bij jou thuis waarschijnlijk op een "onnatuurlijke" manier gebeurd?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

CiteerLaats vroeg onze zoon van 8 hoe het ook weer kwam dat zijn piemel elke ochtend stijf was  Gelukkig wist Sjef het wel 
ik leer hier allemaal leuke dingen over jongetjes, die heb ik nooit meegekregen in een twee-vrouwen-huishouden..... **voelt zich verrijkt**
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Citaat van: Stev op juni 15, 2006, 09:37:14 PM
Helemaal mee eens. Maar dan is het bij jou thuis waarschijnlijk op een "onnatuurlijke" manier gebeurd?

Ik ga de details achterwege laten ;) Nee, ik heb mijn ouders de eerste keer bezig gehoord als kind en heb toen gevraagd wat er gebeurd was. Ze hebben mij dat dan allemaal verteld. Maar mijn ouders konden niet van elkaar afblijven en zaten zelfs soms aan tafel op elkaars schoten volop te zoenen... :banghead: Ze vinden het hier blijkbaar leuk om daar over te praten en vertellen dan ook vrij gedetailleerd dingen uit hun eigen bed om het zo te zeggen. Echt degoutant!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Oh, dat is niet leuk meer. Dan heb ik liever een aseksuele ouder geloof ik  ;)

Citaat van: littlefanny op juni 15, 2006, 10:35:03 PM
**voelt zich verrijkt**

Wil je ook het antwoord weten, Fanny?  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Zonnekind, daar ken ik er ook een paar van.  ::) Gelukkig gaat dat nog op een redelijke onschuldige manier, die ik ken.
Nee, het zijn niet mijn ouders; mijn vader is totaal geen knuffelbeer  ;).
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

ehm.... als ik dan nóg meer algemene kennis opdoe... Graag!! Volgens mijn leraren ontbreekt het daar nl aan bij mij :D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Volgens een vriendin van vroeger heb je dan nooit Asterix en Obelix gelezen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

Klopt, wel suske en wiske overigens. Maarja, het komt we wel duur te staan, waarschijnlijk een onvoldoende op mn eindlijst voor anw, maar ik ga het herkansen volgend jaar (met de hoop op een voldoende) dus who knows...!!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Mijn algemene kennis is ook niet zo goed... wat is anw?  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

een schoolvak: algemene natuurwetenschappen, het heeft 4 thema's: leven, biosfeer, heelal enneh...materie!! en ik ben de enige van mijn leerjaar die er erg slecht in is :D
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Ah, dat had ik kunnen gokken. Zo klinkt het wel interessant, maar ik natuurkunde, scheikunde en biologie was ik ook nooit zo goed. Daar kun je het mee vergelijken neem ik aan?

Het leek me ooit leuk om sterrenkundige te worden, maar als natuurkunde niet lukt kun je dat ook wel vergeten...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 17, 2006, 05:47:57 PM
Het leek me ooit leuk om sterrenkundige te worden, maar als natuurkunde niet lukt kun je dat ook wel vergeten...

Hé dat had ik ook! Alleen was ik wel zo dom om natuurkunde wel als examenvak te kiezen  :banghead:

Wat die algemene kennis betreft Fanny, volgens mij ontbreekt jou daar niets aan behalve dan dat jouw algemene kennis misschien afwijkt van wat leraren normaal vinden. Met andere woorden: volgens mij ben jij gewoon meer geïnteresseerd in dingen waar de gemiddelde mens niet in geïnteresseerd is. De kortzichtigheid van de maatschappij komt weer om de hoek kijken...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 18, 2006, 04:59:55 PM
Citaat van: Ereinion op juni 17, 2006, 05:47:57 PM
Het leek me ooit leuk om sterrenkundige te worden, maar als natuurkunde niet lukt kun je dat ook wel vergeten...

Hé dat had ik ook! Alleen was ik wel zo dom om natuurkunde wel als examenvak te kiezen  :banghead:

Wat grappig  :D, zoŽn veelvoorkomend beroep is dat nu ook weer niet!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.