Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nooit gedacht te horen.

Gestart door Tempesta, juni 11, 2006, 10:00:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 18, 2006, 04:59:55 PM
Wat die algemene kennis betreft Fanny, volgens mij ontbreekt jou daar niets aan behalve dan dat jouw algemene kennis misschien afwijkt van wat leraren normaal vinden. Met andere woorden: volgens mij ben jij gewoon meer geïnteresseerd in dingen waar de gemiddelde mens niet in geïnteresseerd is. De kortzichtigheid van de maatschappij komt weer om de hoek kijken...

Mooi gezegd. Ik ben het daar helemaal mee eens. De scholen leggen zo een bepaalde kennis vast als zijnde 'algemene kennis' maar niet iedereen is juist in die dingen geïnteresseerd.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 18, 2006, 07:20:34 PM
Wat grappig  :D, zoŽn veelvoorkomend beroep is dat nu ook weer niet!

Het is vast de aantrekkingskracht van het hele heelal. Toen ik klein was (8 of 9 denk ik) kreeg ik een boek getiteld: Ons Heelal en dat was vanaf dat moment mijn lievelingsboek. Het was echt leuk en had zoveel mooie plaatjes  :)

Citaat van: Zonnekind op juni 18, 2006, 09:39:19 PM
[Mooi gezegd. Ik ben het daar helemaal mee eens. De scholen leggen zo een bepaalde kennis vast als zijnde 'algemene kennis' maar niet iedereen is juist in die dingen geïnteresseerd.

Klopt, en zo blijf je overal maar weer tegen die normen aanlopen en als je ervan afwijkt ben je vreemd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Wow, thnx voor de support!!! Eindelijk mensen die me niet heel hard uitlachen!!!!! ;) maar ik krijg morgen of vandaag (dat weet ik niet) mn cijfer terug, dus dat is spannend.
We hebben een nieuwe mogelijke link: heelal, ik ben namelijk helemaal gek van de maan, dus dat maakt alweer 3!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Spannend, laat het ons weten. We zullen allemaal duimen!

En ik ben verliefd op het zonnetje! :D (hadden jullie niet verwacht he met mijn naam ;))
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

JEEEEJ het was een 8!!!!! Nu ben ik heel blij, want nu heb ik het afgesloten met een5,8 en dat is een 6 op mn eindlijst en nu hoef ik het niet te herkansen!!! Heel grappig, ik had niet geleerd en ik had het een na beste cijfer!!! en ik heb 2 vragen ook nog opzettelijk lopen vernaaien!!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje

Stomme vraag wss, maar waarom dat dan in vredesnaam ???

Ereinion

Nou, dat vind ik niet zo'n rare vraag...

Ik zou ook best een keertje met een ruimteschip meewillen. Naar de maan, inderdaad.
Haha, herinner me ineens wat voor dromer ik soms kan zijn. Tijdens de kunstacademie heb ik weleens gedacht. Misschien kan ik een fotoserie doen bij ESA. Wie weet hebben ze wel een plaatsje over en mag ik mee de ruimte in.  ;D Ik had de gezichten van mijn leraren wel eens willen zien wanneer ik met de foto's terugkwam.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik had die foto's dan wel willen zien  :D
Zullen we samenkomst 2 maar op de maan houden dan?

Gefeliciteerd met je 8 littlefanny, dat verdient  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Mijn week kan niet meer stuk, ik had ook nog een 8,4 voor geschiedenis en een 6,9 voor grieks, dat is echt onwaarschijnlijk hoog du snu ben ik heeeel blij!!
Ik heb het dus opzettelijk proberen te beïnvleoden omdat als ik een onvoldoende zou staan, ik het hele vak zou mogen herkansen, maarja, dat is dus niet meer nodig :o
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

littlefanny

Bedankt voor de  :cake:! ik ben maar weer even terugveranderd in Bob Marley, ik miste mijn ouwe maatje een beetje
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Ik heb mij heel de tijd zitten afvragen wat je vorige avator was toen je foto er stond. Nu herkende ik je ineens! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.