Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nooit gedacht te horen.

Gestart door Tempesta, juni 11, 2006, 10:00:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Nog een  :cake:  voor Bob Marley dan (al ken ik hem niet  :D )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

oeh...vandaag feest én taart, jummie! Als ik dan toch aankondigingen aan het doen ben: Ik ben vanaf morgen 5 dagen naar het strand, dus van mij hoef je niet zoveel te verwachten wat betreft het halen van 10000 berichtjes!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje

Denk je echt dat dat puur en alleen door die 5 dagen strand komt Fanny??  :P

Stev

Ik denk dat ruim 50 berichten per dag inderdaad redelijk te veel gevraagd is. Daar gaat ons feestje (en  :cake:  gooien) dan  :78:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

gewoon door blijven posten mensen, no problemo!!! Ik heb trouwens maar 2 dagen strand gezien, het heeft ook geregend, maar dat was niet zo erg, het zwembad en attractiepark waren óók heel leuk!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Je hebt het dus leuk gehad?
Welkom terug trouwens. De tijd gaat vaak zo snel dat ik niet eens doorheb dat iemand afwezig was, terwijl je het nog wel aangekondigt had  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ann

Citaat van: Tempesta op juni 11, 2006, 10:00:41 PM
Ik had het met mijn moeder over Vriend, dat Vriend en ik nog niets gedaan hadden op lichamelijk vlak (duh). Mijn moeder vraagt of ik al weet of het wederzijds is (ja, hij gedraagt zich anders, is altijd bij mij in de buurt, enz, leek mij vrij duidelijk). Moeder vraagt of Vriend al iets geprobeerd heeft (nee). Weet ik dan wel of het wederzijds is? Want jongens proberen altijd wat, en als ze dat niet doen vindt 'ie me waarschijnlijk alleen als gewone vriend aardig. Aldus mijn moeder. Ik probeer nog ertegenin te gaan door op te merken dat dat echt niet altijd het geval is. Dat is wel zo hoor, zegt mijn moeder. ZOENEN EN SEKS HOORT ER NU EENMAAL BIJ.

???     :banghead:

Als ik had gedacht van iemand NOOIT deze woorden te horen was het wel van mijn moeder. Ik dacht dat ze zelf ook nooit zoveel van seks moest hebben. Maar blijkbaar vindt ze het er toch bij horen, en het idee van dat het ook anders kan komt niet in haar op. Dat gaat nog een aardige kluif worden om haar ervan te overtuigen dat het geen noodzakelijk onderdeel van een relatie is...


wat een lastige reactie van je moeder :S heb je nie rgezegt dat je aseksueel bent??
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Tempesta

Niet met zoveel woorden. Ik vind het woord aseksueel wel handig in gebruik hier op het forum, waar iedereen weet waar het woord precies voor staat. Maar daarbuiten vind ik het een beetje een rotwoord, wat je toch altijd moet uitleggen. Dus begin ik gewoon maar met de uitleg (ik houd niet zo van seks, enz), scheelt tijd.
Maar ik was zo verrast door de reactie van mijn moeder dat ik enigszins ben stilgevallen...

pinky

Ach, mama's. Ze proberen altijd te beschermen. Het was waarschijnlijk niet rot bedoeld, maar dat ze het beste wilde voor jou en haar. Want zij wil natuurlijk niet dat je alleen overblijft. In haar wereld is dat een feit als je sex niets vind.

Mijn moeder wilt me niet steunen in mijn plan naar Australië te gaan, omdat ze te bang is dat ik daar blijf en niet meer terugkom. En dan kan zij me dus niet meer beschermen tegen alles en iedereen van de wereld. Dat is toch wel een nachtmerrie voor haar. Zeker omdat ze er volgens mij langzaamaan achter komt dat ik steeds meer mijn eigen leven ga leiden en mijn eigen keuzes maak. Soms zelf zonder te overleggen met haar  :o

Bij jou moeder is misschien ook wel de realisatie gekomen dat ze je waarschijnlijk niet meer tegen alles kan beschermen terwijl ze dat juist zo graag wilt! Ik denk dat ik eens een serieus gesprek met mijn moeder ga aanknopen zodat ik haar gerust kan stellen en duidelijk kan maken dat het mijn keus is, mijn gevoel en dat ik het gewoon zo moet doen. en dat het heel natuurlijk is dat ik haar bescherming niet meer hoef. Omdat zij me juist heeft geleerd om zelfstandig te worden en ze haar werk dus kennelijk goed heeft gedaan. (beetje positieve kanten benaderen voor haar). en dan is het daarna haar probleem en niet meer ook dat van mij dat ze het er niet mee eens is. Misschien ook een idee voor jou? Ik moet alleen even een redelijk goed moment afwachten. een moment dat ze ook rustig de tijd heeft. anders gaat het toch ene oor in, andere oor uit, of heb ik niet de tijd om te zeggen wat ik werkelijk wil zeggen en komt alles er niet niet goed uit in de haast.
Hoe dan ook :knuffel: (om je te steunen.)

Ann

Citaat van: Tempesta op september 27, 2006, 11:17:22 PM
Niet met zoveel woorden. Ik vind het woord aseksueel wel handig in gebruik hier op het forum, waar iedereen weet waar het woord precies voor staat. Maar daarbuiten vind ik het een beetje een rotwoord, wat je toch altijd moet uitleggen. Dus begin ik gewoon maar met de uitleg (ik houd niet zo van seks, enz), scheelt tijd.
Maar ik was zo verrast door de reactie van mijn moeder dat ik enigszins ben stilgevallen...

ja ik zeg ook altijd : ik heb geen seksuele gevoelens en wil dus nooit seks
of zoiets in die zin
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein




Jovi_Hobbes

Zelfs echte aseksuele vriendjes!
Komt denk ik door je avatar, daar wordt iedereen meteen verliefd op  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Hij is wel schattig he?  :knuffel: En aseksuele vriendjes zijn altijd goed. Ik wil een zo'n multiseksuele en culturele vreindenkring. Ik heb een buitenlandse 2de vader, een homoseksuele huisgenoot en nu ook aseksuele vriendjes. Het gaat de goede kant op!  :P