Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nooit gedacht te horen.

Gestart door Tempesta, juni 11, 2006, 10:00:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra


Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

pinky

NEEEJ, niet klappen. dat is echt zo'n foute mij uitspraak. Het klinkt alsof je alleen mijn vriend kan worden als je een andere seksuele voorkeur of etnische achtergrond hebt die mijn andere vrienden nog niet hebben. (ik heb het even terug gelezen *slik*) Of dat ik daar speciaal naar opzoek ga.
Kan ik beter de uitspraak hebben dat ik het leuk vind om een zo'n multiseksuele en culturele vriendenkring te hebben. Bij deze mijn vernieuwde uitspraak;

Ik vind het leuk om een zo'n multiseksuele en culturele vriendenkring te hebben en te krijgen!

Foe, dat is er weer uit. Of klinkt dit nu weer heel raar?  ???

Tempesta

Ik had in je eerste post niets anders gelezen dan wat je eigenlijk bedoelde te zeggen hoor :D.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Oh fieuw, gelukkig. Waaruit dan weer blijkt dat men kritischer is op zichzelf dan op een ander.

Ereinion

Dat is ook vaak zo, maar ik snap wel waarom je je post veranderde. Het zou ook echt iets voor mij zijn om iets aardigs te willen zeggen, maar het dan op zo'n verrotte manier doet, dat mensen zich beledigt voelen. (net als dit dus, ik bedoel helemaal niet dat jij iets verrots zei)
:wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Oh haha, zodirect zit iedereen op de zite zijn woorden aa nte passen en daar weer excuses voor te maken. dan wordt het wel weer erg omslachtig hoor. Mar ik heb dat ook vaak zat dat ik iets goeds wil zeggen, maar daarmee anderen beledig. Zo heb ik ooit een matje in mijn nek gehad. Dat hoorde bij mijn kapsel, maar als dat te lang werd, dan vond ik dat zo lelijk bij mezelf. Een vriendin van mij had een soortgelijk kapsel en was aan het klagen dat dat matje zo lelijk begon te worden, waarop ik in al mijn onschuld zei dat ik dat ook zooo lelijk vond! Ik bedoelde bij mezelf, maar dat vergat ik erbij te zeggen... :-[


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: pinky op oktober 01, 2006, 12:21:51 PM
NEEEJ, niet klappen. dat is echt zo'n foute mij uitspraak. Het klinkt alsof je alleen mijn vriend kan worden als je een andere seksuele voorkeur of etnische achtergrond hebt die mijn andere vrienden nog niet hebben. (ik heb het even terug gelezen *slik*) Of dat ik daar speciaal naar opzoek ga.
Kan ik beter de uitspraak hebben dat ik het leuk vind om een zo'n multiseksuele en culturele vriendenkring te hebben. Bij deze mijn vernieuwde uitspraak;

Ik vind het leuk om een zo'n multiseksuele en culturele vriendenkring te hebben en te krijgen!

Foe, dat is er weer uit. Of klinkt dit nu weer heel raar?  ???

Ik snapte ook wel wat je bedoelde, hoor.. dus het viel allemaal dik mee.. volgens mij.. ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Ja, kijk maar uit voor matjes in de nek.. het wordt matten voordat je er erg in hebt.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja na dat voorval heb ik hem er ook demonstratief afgeknipt. Geen matjes voor mij meer!