Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(A)Sexual docu-vertoning @ VUB, Brussel (21/02/2013)

Gestart door Argulas, februari 13, 2013, 04:27:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Argulas

Hey lieve mensen!

Als vice-voorzitter van studiekring Vrij Onderzoek, verbonden aan de Vrije Universiteit Brussel, organiseer ik een aantal activiteiten rond alternatieve seksualiteit en relaties. In het kader hiervan vertonen we op donderdag 21 februari de documentaire (A)Sexual om aseksualiteit in het licht te brengen. Nu leek het me ook interessant mocht iemand die uitkomt voor zijn/haar aseksualiteit, op deze intieme vertoning (max 30 mensen) bereidt zijn enkele vragen van het publiek te beantwoorden, en/of samen met de aanwezigen een kort debat houden over aseksualiteit, of een korte inleiding komen geven voor de documentaire? Als er hiervoor interesse is, kan je mij altijd mailen op Olivier.Dieleman@vub.ac.be

Maar uiteraard is iedereen welkom!

Zoals al vermeld zal dit plaatsvinden in Brussel, op de VUB. (Exact lokaal volgt later), om 19u30.
Facebook-event: https://www.facebook.com/events/478951935499900/

Groetjes en  :cake: voor de liefhebbers! (zo ook op de voorstellingsavond!)
Olivier (http://www.vrijonderzoek.be)

Fricai

Normaal zou ik het zo doen, maar een reisje Brussel op een donderdag is me net iets teveel uren en euro's... Sorry. =]

Maar iig mooi dat je dit hebt uitgekozen, ik hoop dat het een geslaagde avond wordt!

AceVentura

De dag en tijdstip zijn inderdaad wat onhandig als je uit Nederland moet komen, maar we hebben ook een hoop leden uit België dus mogelijk dat een van hen interesse heeft.

Overigens  :klap: voor het initiatief Olivier,  :cake: ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Wat goed dat er zo veel aandacht aan de documentaire wordt besteed  :klap:  Brussel is ook voor mij wel erg ver weg, maar ik hoop dat er Vlaamse leden zijn die wel mee kunnen doen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Ik sluit mij volledig aan bij wat mijn voorgangers geschreven hebben. :klap:

Argulas

Als je zou beslissen om te komen als spreker, of vragen wilt komen beantwoorden, kan ik wel zorgen dat de vervoersonkosten worden terugbetaald.

En bedankt voor alle aanmoedigingen trouwens! Als jullie willen, voel jullie vrij om zelf deze info te verspreiden, via facebook, of gelijk welk ander middel, zodat we een zo groot mogelijk publiek kunnen bereiken!

Edewecht

Beste Argulas, ik zou graag willen, maar stuit op praktische bezwaren. Brussel is voor mij te ver, en ik zou er twee dagen voor moeten vrij vragen...
Maar er zijn vast wel mensen in België die dit aandurven!

En goed idee: ik kan de info wel op m'n website zetten.

Sukses en een goede bijeenkomst gewenst! Laat je nog weten hoe het gegaan is?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Argulas

@Edewecht: Moest je het op de website kunnen zetten zou inderdaad wel leuk zijn  :klap:

Ik laat nog weten hoe het gegaan is ;)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)


Argulas

De vertoning is goed gegaan :) Er was niet héél veel volk, maar genoeg, ik denk zo'n 15-20 mensen. En er was ook cake :) Dus ik denk dat iedereen wel blij naar huis is gegaan, hopelijk met enkele verfrissende ideeën over (a)seksualiteit, intimiteit, romantiek en relaties!

Jovi_Hobbes

 :klap: Toch weer een man of 20 die meer weten over aseksualiteit.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai