Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verkiezingen

Gestart door littlefanny, juni 14, 2006, 03:05:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlefanny

eigenlijk hoort dit bij frustratie topics enzo, maar toch. 15 mei 2007 zullen de Tweede Kamer Verkiezingen in Nederland worden gehouden. En nou ben ik chagerijnig, want dan ben ik nog net geen 18!!!
Dat moest ik ff kwijt!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Dan pas. Ik wou dat ze eerder waren  ;)

Ik kijk er ook naar uit en ga altijd stemmen. Misschien komen we nu eindelijk van dit kabinet af.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#2
Dat is te hopen. En dan krijgen we een nieuw kabinet dat vervolgens na een half jaar valt dus kan Littlefanny op haar 18e toch nog stemmen  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Oké, ik ben voor. Als het maar niet een kabinet is die mijn zegen heeft die valt.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

ik had het zo bedacht: men beseft langzamerhand dat het toch wel zeer de verkeerde kant op gaat met (multicultureel) Nederland en iedereen (incluis mijzelf natuurlijk) gaat links stemmen. Dit houden we een jaar of 8 vol, vervolgens zien we dat er weer veel te veel geld is uitgegeven maar dat iedereen het wel prima heeft en mensen weer gaan profiteren van onze situatie. Er staat een rechtse partij op die zo'n beetje half nederland achter zich krijgt. Vervolgens radicaliseert het land gigantisch en dan... nou ja, zo ver was ik nog niet helemaal. Iemand aanvullingen/veranderingen/ iets anders? ik ben altijd wel benieuwd naar wat mensen denken van de nederlandse politiek
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Zolang mensen het slecht hebben willen ze geld krijgen, dus stemmen ze links. Dan krijgen ze het vanzelf goed, maar zelf geld afstaan aan anderen; ho maar. Dan willen ze het voor henzelf houden. Dus stemmen ze rechts. Zelfde verhaaltje als jij schreef Fanny.
Ik hoop dat ik zo niet wordt, maar heb het wel eens bij anderen gezien. Ik zit op dit moment niet in een ruime financiele situatie, maar voel me de rijkste vrouw van de wereld. Dus ik wil best wat afstaan aan mensen die het slecht hebben. dat zal hopelijk nooit veranderen, tenzij mijn eigen situatie nog slechter wordt, maar dan heb ik een beetje steun wel verdiend.

Dus hoop ik dat iedereen op de hele wereld het licht gaat zien en samen gaat zorgen voor een geweldig bolletje om op te leven. Helaas ben ik bang dat het wel een droom zal blijven.

Trouwens, nu het blijkbaar slechter is gegaan vind ik de wereld wel iets mooier geworden. Minder hard; ik merk het ook in reclame's en zo. Alles wordt fantasie-voller en sprookjesachtiger. Niet meer zo macho en grootdoenerij.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

ja, jongeren hebben de toekomst en je ziet dat het goed gaat. De helft van de mensen die ik ken werkt voor het goede doel en veel jongeren lopen (niet zonder actie) rond met poslbandjes in de trant van :"Make poverty history". Dat vind ik echt een gaaf initiatief! Als iedereen nou dat als 2e doelstelling in zijn leven zou hebben, hoe mooi zou de wereld dan wel niet worden??!!!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

TBW

Als ik Nederlander was zou ik op de Libertarische Partij stemmen.


www.libertarischepartij.nl


Pas op! Het libertarisme verspreidt zich langzaam aan als een zwarte vlek over Europa.

Jovi_Hobbes

In de ideale wereld zou zo'n partij werken, helaas is onze wereld verre van ideaal...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het spreekt me wel aan ja! Ik geloof niet dat het ooit zo zal worden zoals zij willen, maar het is een mooi doel! Had nog nooit van die partij gehoord  :-[ .
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

littlefanny

Voor mij klinkt het net zo mooi als het communisme, en net zo gedoemd om te mislukken
hier spreekt de hippie-communist in mij.
Daar word ik soms best verdrietig van, beseffen dat de mooie doelen die gesteld worden gewoon onhaalbaar zijn
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Ik denk eigenlijk dat dat in geen enkele wereld zou werken. Maar het is wel mooi om er in te geloven.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Toch heeft het in Tibet wel gewerkt, tot de Chinezen binnen vielen... :'(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Tja, je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld. En in Tibet was toch ook wel een soort van overheid?
Het zou wel goed zijn als iedereen op de hele wereld de gedachten van deze partij in zijn achterhoofd zou houden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?