Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep vrouwenblad Vriendin

Gestart door AstridP, maart 19, 2013, 04:03:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai


Jovi_Hobbes

 :klap: Fijn dat het zo goed is gegaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thijs

#17
Fijn SoulDragon.  ;D ik ben benieuwd!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Fijn dat het goed is gegaan!  :klap:  :cheerleader: En dat je daarna gesloopt bent lijkt me niet meer dan logisch, toch die stress vooraf.... En daarna is alle adrenaline opeens weg. Ik ben heel benieuwd! Hier wat  :cake: om weer op krachten te komen.  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Nou, het gaat heel goed, afgelopen week heb ik het definitieve stuk gelezen, het is heel erg mooi.
Het is wel 3,5 pagina vol met text !!! :D
Mijn moeder vindt het ook heel erg goed, en we praten er nu best vaker over...hehe, van haar hoeft sex ook niet persé.

A.s. dinsdag is de fotoshoot, en dan 12 juni ligt het tijdschrift in de winkels.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

NewacE

 :klap:

Ik ben benieuwd.
Dat tijdschriift valt niet helemaal onder de lectuur die ik normaal gesproken lees, maar ik ga 'm zeker halen.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Wauw, 3.5 pagina's... Misschien zet je daar wel een nieuw nationaal record. :)

Edewecht

Het zal de allereerste "Vriendin" zijn die ik koop...  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Danoontje

Leuk hoor, ik ga ook zeker een exemplaar kopen! :)

Linde

Een artikel van 3,5 pagina's! Fijn, ik zou het graag lezen als Vriendin in België te koop is. Ik ken het blad wel. Vroeger was het in België verkrijgbaar en heb ik het nog gelezen, ik ben een tijdschriftenfreak  ;D Maar de laatste tijd kom ik het niet meer tegen in de krantenwinkel. In ieder geval: Respect dat je dit gedurfd hebt! Awesome!

Uffie

Wat goed SoulDragon!  :klap: Ik ga het tijdschrift zeker kopen! *zet 12 juni gelijk in mobiel*
Wauw, en dan ook nog met foto's erbij, dan heb je zeker de  :visibility: verdiend! Hopelijk is alles relaxed gegaan voor je.
Ook heel fijn voor je dat je er nu meer met je moeder over kunt praten.
Is there any escape - A guy called Gerald

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SoulDragon

Citaat van: Fricai op mei 19, 2013, 03:33:35 PM
Wauw, 3.5 pagina's... Misschien zet je daar wel een nieuw nationaal record. :)

hehe, dat zou leuk zijn :D

Zo, ik ben eindelijk bijgekomen van de fotoshoot, had even 3 dagen nodig ... (leuk zo'n vermoeidheidsziekte).
Maar goed, het ging heel leuk...we hadden wel een beetje last van slecht weer, dus veel foto's binnen gemaakt.
De hond staat er bij heel veel op, dus die komt er ook wel in te staan :D
Nu maar wachten...
Ik zal even vragen wanneer ik het artikel hier mag plaatsen voor leden die het tijdschrift niet (kunnen) kopen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai

Ik neem aan dat dat niet mag, maar misschien kun je die paar leden het gewoon sturen per email? =]