Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep vrouwenblad Vriendin

Gestart door AstridP, maart 19, 2013, 04:03:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SoulDragon

:p het mag wel.
Een week nadat het tijdschrift in de winkel is verschenen.
Dan krijgt de schrijfster het pdf bestand en plaatst zij die ook op haar eigen site.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Dat is helemaal mooi!
Leuk hoor, ik ben erg benieuwd naar het artikel en nu ook naar je hond  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

ugh, het is kennelijk een week naar voren geschoven, het staat in vriendin nummer 23...komt deze woensdag uit.
Ik moet mijn vader en leidinggevende nog inlichten...aahhh

Maar goed, wordt het toch nog een spannend weekje :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Ik wens je succes, sterkte, humor, en wat geluk!   :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

NewacE

 :cheerleader: Success :cheerleader: en ik hoop voor je dat het meevalt.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SoulDragon

Dank jullie wel.
Zowel mijn vader als leidinggevende reageerde weer heel positief :D, ze gaan allebei het tijdschrift kopen.
Mijn vader had vooral zoiets van "oh je bent echt een dochter van je moeder"...en hij vond het erg vervelend dat het zo lang had geduurd voordat ik erover kon praten enzo.
Mijn leidinggevende vond het heel dapper en goed dat ik er zo mee in een tijdschrift kom en is heel benieuwt of er reacties komen van collega's,
ze had er inderdaad nog nooit van gehoord en zou het artikel gisteravond thuis gaan lezen.
Ik had allebei een printje gegeven.

Nu alleen nog maar afwachten hoe het eruit ziet in het tijdschrift.
Ik had inderdaad twee nachten slecht geslapen...afgelopen nacht trouwens wel weer goed. :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Fricai


Edewecht

"Die woensdag schoten de verkoopcijfers van 'Vriendin' met sprongen omhoog. Door onverklaarbare oorzaak was in het hele land een enorme vraag naar het blad." Ik kon nog net in de jumbo het laatste nummer meegrissen. Thuis meteen lezen....  ???  ...Staat het er tòch pas volgende week in! :schater:

Toch wel goed misschien dat je het niet langer kon (of wilde) uitstellen met het te vertellen aan je vader en je leidinggevende. Nu is het maar achter de rug - en zie: het viel toch mee.

Hoe voel je je nu?  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

oh sorry Edewecht, ik hoorde gisteren ook van mijn vader dat het er toch nog niet in stond, kennelijk is er iets misgegaan met de communicatie naar de schrijfster.
Ik hoop dat er niet teveel mensen zijn die het tijdschrift deze week gekocht hebben voordat ze erin hebben gekeken...

Hoe ik me voel...schuldig...

Tja, het met je ouders over zo'n onderwerp hebben, dat deden we vroeger ook nooit, en ik dacht ook dat ik me er vreselijk ongemakkelijk bij zou voelen.
Maar als je dan verteld dat je ermee in een tijdschrift komt te staan geeft het toch een heel andere wending/gevoel, dan gaat het toch iets minder om het sex gedeelte ofzo...het is moeilijk uit te leggen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

MarkA

Citaat van: SoulDragon op juni 06, 2013, 08:18:42 AM
oh sorry Edewecht, ik hoorde gisteren ook van mijn vader dat het er toch nog niet in stond, kennelijk is er iets misgegaan met de communicatie naar de schrijfster.
Ik hoop dat er niet teveel mensen zijn die het tijdschrift deze week gekocht hebben voordat ze erin hebben gekeken...

Ik heb de rare blikken in de supermarkt getrotseerd om er in te kijken en ik zag op tijd dat het er niet in stond ;D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Edewecht

Citaat van: SoulDragon op juni 06, 2013, 08:18:42 AM
Hoe ik me voel...schuldig...
Niet schuldig voelen, Soul! Heb nu een week langer om er naar uit te kijken.  :)

En gewoon heel goed dat je het de belangrijkste mensen in je omgeving hebt kunnen vertellen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

hehe, nou ik vond het toch wel flauw, ik was al hevig aan het hopen dat niemand het tijdschrift zo gekocht had zonder even te checken...
Maar goed, vandaag zou het dan toch zover moeten zijn, ik ben heel benieuwt.
Ook even de website van vriendin (http://www.vriendin.nl/weekblad) in de gaten houden,
hier komt ook een stukje met foto op te staan uit het tijdschrift die nu in de winkel komt.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Nou, ik kom net van m'n werk, via de supermarkt om Vriendin te kopen en ik heb het gelezen.

In één woord: GE-WEL-DIG!
Mooie foto's, mooie vrouw, héél goed artikel, waarin je heel duidelijk maakt dat aseksualiteit geen 'zieligheid' of te behandelen afwijking is. Je maakt duidelijk dat 'men' het zo gewoon vindt dat 'men' zin heeft in seks. Je praat heel open over jezelf, je geschiedenis. En hoe je je aseksualiteit aanvaard hebt en ermee leeft, ook naar de toekomst. Prachtig, super!
Je mag trots op jezelf zijn. Want nu ben je behóórlijk uit de kast!

Ik denk dat dit artikel heel duidelijk aan de buitenwereld toont, was aseksualiteit is, hoe het is om aseksueel te zijn (niet alleen eenzaamheid, ook hoop en genieten). Ik denk dat dit een boel mensen aanspreekt. 'Vriendin' wordt veel gelezen.

Ik ga ook zeker het forum op vriendin.nl volgen; ben benieuwd wat daar nu allemaal gaat gebeuren.

Dankjewel Franka!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)