Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep vrouwenblad Vriendin

Gestart door AstridP, maart 19, 2013, 04:03:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkA

Op de website staat nu inderdaad een kort stukje :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai


Uffie

Ik heb het artikel net gelezen, fantastisch!  :visibility: Het is ook heel mooi en integer geschreven!
Bedankt SoulDragon!
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Dank jullie wel, maar een hoop lof moet ook naar Astrid gaan die het artikel geschreven heeft.
Zij heeft het allemaal heel mooi en goed verwoord.

Citaat van: Edewecht op juni 12, 2013, 07:45:36 PM
Ik denk dat dit artikel heel duidelijk aan de buitenwereld toont, was aseksualiteit is, hoe het is om aseksueel te zijn (niet alleen eenzaamheid, ook hoop en genieten). Ik denk dat dit een boel mensen aanspreekt. 'Vriendin' wordt veel gelezen.

Mooi dat je het zo zegt, dat was inderdaad precies de bedoeling van het stuk. :)

De foto's zijn inderdaad ook mooi, de eerste keer dat ik ze ook zie trouwens.
(ik ben nog steeds aan het proberen weer contact te krijgen met de fotograaf om de foto's te zien.)
Vind het een beetje jammer dat mijn hond er niet bij staat, maar ja, ze vonden waarschijnlijk dat dat er niets mee te maken had.
Ik moet wel zeggen, het lijkt niet echt op mij...ik zei gisteren tegen mijn leidinggevende dat de foto's schattig waren,
zegt zij "Schattig, dat is nou het enige waar ik niet aan denk bij jouw" :D.

Ik heb nog geen reacties gehad, maar ja, de abonnementen hebben het gister pas in de bus gekregen, en misschien dat mensen het in het weekend pas kopen...dus nog even afwachten.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

NewacE

Gefeliciteerd! Het is een mooi artikel geworden.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Edewecht

Ik was één ding vergeten. Bij deze dan:  :visibility:  :visibility:  :visibility:  !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ereinion

Erg mooie foto en wat ik van het artikel kon lezen: super!  :visibility:

Ik ben benieuwd of je veel reacties krijgt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

SoulDragon

Nou, nog steeds geen reacties gehad... valt me een beetje tegen... :)
Maar voor de mensen die het tijdschrift niet hebben gekocht hierbij de link naar de blog van de auteur.
Het eerste stukje (haar blog)  is ook leuk om te lezen, onderaan is de link naar het artikel:
http://astridpost.nl/?p=1069
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Mooi stukje ook van Astrid Post.
Jammer dat er zo weinig reakties zijn - althans op die webpagina van Vriendin.
Bedenk wel dat Vriendin een veelgelezen blad is, en dat er zéker meiden/vrouwen zijn die het artikel hebben gelezen en denken: 'hee...' Deze mensen zullen misschien niet gauw (durven) reageren.

Heb je nog reakties uit je omgeving gehad, SoulDragon?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ereinion

Ik heb ook nooit reacties gehad op de interviews die ik heb gedaan. Maar ik snap wel dat je daar toch wel op zit te wachten. Dan weet je tenminste ook wat ze ervan vinden.

Mooi stukje van Astrid, trouwens!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Susan

Wow, wat een mooi open en eerlijk stuk SoulDragon! Goed en dapper dat je dit hebt gedaan!
:cake: om het te vieren!


Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik weer helemaal achterover viel van hoeveel herkenning ik erin vond (ja ik zit nog in de fase dat alle herkenning mij overdonderd). Dus ik heb er persoonlijk heel veel aan gehad om het te lezen. Bedankt!

SoulDragon

Hehe, graag gedaan Susan..ja, ik weet nog hoe dat was...heerlijk al die herkenning opeens. :)

Ik heb nog steeds niets gehoord van collega's ofzo, mijn leidinggevende ook niet, ze zei misschien als het tijdschrift in wachtkamers komt te liggen...dus we wachten af.
Wel grappig, gisteren kwam ze naar me met de link voor die datingsite www.datezonderdat.nl :), dat vond ik wel erg leuk. Geloof dat ze hem ook gehoord had op eenvandaag.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

essierulez

Mooi artikel, goed dat je zo open bent.

Jovi_Hobbes

Super goed artikel  :klap:  Daar hoort nog een mooie  :visibility: bij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?