Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Student Journalistiek zoekt interviewee

Gestart door Erwin, april 10, 2013, 07:06:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin

Beste lezers

Ik ben Erwin, student journalistiek te Gent en in het kader van mijn studie moet ik een interview doen met als onderwerp een 'beperking'. Het moet hier geen lichamelijke of verstandelijke beperking zijn maar een beperking in de bredere zin van het woord. Nu klinkt beperking wat misschien wat negatief en aanvallend en zo is het uiteraard niet bedoeld, maar gezien het feit dat aseksuelen zich (al dan niet bewust en/of moedwillig) onthouden van seks, leek het mij toch een geschikt onderwerp.

Het interview zal in persoon moeten gebeuren. Dat betekent dat we ergens dienen af te spreken en ik ons gesprek met een voicerecorder zal opnemen. Eventueel - maar alleen indien u daar geen bezwaar tegen hebt uiteraard - zou ik ook graag een foto bij het interview doen, maar die keuze laat ik aan u.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als iemand bereid is om tegenover mij zijn of haar verhaal te doen. Gezien ik zelf in Gent woon zou het ideaal zijn als er iemand in de omgeving is die zich hiertoe bereid ziet, maar ik vind het ook geen probleem om een afstand af te leggen. Dus ook als u niet in de omgeving woont maar wel bereid bent uw verhaal te doen verneem ik dat graag. :)

Elke reactie wordt gewaardeerd.

Met vriendelijke groet

Erwin

Fricai

Citaat van: Erwin op april 10, 2013, 07:06:02 PMNu klinkt beperking wat misschien wat negatief en aanvallend en zo is het uiteraard niet bedoeld, maar gezien het feit dat aseksuelen zich (al dan niet bewust en/of moedwillig) onthouden van seks, leek het mij toch een geschikt onderwerp.