Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Citeer
Lieve mensen,

Ik zal me eerst even kort aan jullie voorstellen.  Mijn naam is Elke en ik werk als redactrice voor het Kanaaltwee programma Open en Bloot.  We zijn ondertussen al bezig met de voorbereiding voor het vierde seizoen. We proberen ook deze keer weer vernieuwend en taboedoorbrekend te werken, vandaar dat we een reportage gaan maken over GEEN SEKS - ASEKSUEEL.  Ik heb jullie emailadressen gevonden op de website van AVEN en ik las hier dat enkele van jullie reeds een interview hebben gegeven voor televisie.  De meeste van onze reportages bestaan uit twee delen.  In het eerste deel laten we een zogenaamde 'expert' aan het woord, iemand die ons op een deskundige, al dan niet wetenschappelijke, manier een verklaring kan geven ( oorzaken / gevolgen) van het thema.  In het tweede deel laten we telkens mensen aan het woord die uit ervaring kunnen meepraten over ons onderwerp van de week, in dit geval zoek ik dus mensen die aseksueel zijn en die hun verhaal willen doen aan onze kijkers.

Elke week krijgen we ontzettend veel reacties van mensen die met vragen zitten ivm seks en relaties.  Hier zaten in het verleden ook enkele vraagjes bij rond aseksualiteit, vandaar onze beslissing om hieromtrent een reportage voor te bereiden.  We merken dat er behoefte is van onze kijkers rond meer informatie over aseksualiteit. Ik hoop dan ook dat ik met de juiste personen in contact kan komen om een mooie, onderhoudende en informatieve reportage te maken.

Vriendelijke groetjes en hopelijk tot gauw,

Elke
Elke Verschoren
Redactrice  Eyeworks NV
Fabrieksstraat 43 - 1930 Zaventem
0472/52.91.63
elke.verschoren@eyeworks.tv
elkeverschoren@hotmail.com

Euhm, kan iemand ff info geven over het programma? Is het de moeite om naartoe te gaan? Vrijwilligers? Chinese vrijwilligers >:D?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Citaat van: ChibiFirli op juni 21, 2006, 09:30:49 PM
Chinese vrijwilligers >:D?

???'Chinees?

Ik ken het programma niet, maar het klinkt wel oké. (dit is nog geen aanmelding... ;D)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik ken het ook niet, maar TBW heeft er wel eens over gepost. http://asexuality.org/du/index.php?topic=85.0
Het klinkt wel erg betrouwbaar in de email.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Begrijp ik goed dat het een Belgisch programma is?

http://www.kanaaltwee.be/openenbloot/home.htm

Ja dus  :)

Ik maak even een vergelijking met de "heetste Viva": seks, seks, seks en ergens tussendoor komt iemand van ons over aseksualiteit vertellen  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

Volgens mij vind ik dat positief, uiteindelijk gaat het er ook om dat mensen die seksueel zijn ons accepteren en waarderen en gaat het niet alleen om mensen bereiken die zelf ook aseksueel zijn. We willen immers door de maatschappij begrepen worden nietwaar? Dan is het toch gaaf als een "seks-iets" aandacht besteed aan aseksualiteit?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ben het ook wel eens met LittleFanny.
Ik vind het initiatief trouwens ook erg goed, maar op tv!  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 22, 2006, 08:13:10 PM
Ik vind het initiatief trouwens ook erg goed, maar op tv!  :o

Het is wel in Belgie, Jovi! Zullen we samen gaan?  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Voordat jullie je bedenken; ik heb jullie al opgegeven Jovi en Stev! Beetje  :cake: om de zenuwen weg te eten?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

*bedenkt net dat Kanaal2 ook in Nederland te ontvangen is*  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 22, 2006, 08:33:04 PM
Voordat jullie je bedenken; ik heb jullie al opgegeven Jovi en Stev! Beetje :cake: om de zenuwen weg te eten?

Laat die  :cake: maar, ik heb zojuist een hartaanval gehad  :geezer:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb reanimatie! Ik kom er aan, rustig blijven ademen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

o ja, ademen! Poeh dat helpt wel, wil je me nooit meer zop laten schrikken  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Oké sorry  :-[
Dan moeten we maar wachten of iemand anders het wil doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?