Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Citeer
Lieve mensen,

Ik zal me eerst even kort aan jullie voorstellen.  Mijn naam is Elke en ik werk als redactrice voor het Kanaaltwee programma Open en Bloot.  We zijn ondertussen al bezig met de voorbereiding voor het vierde seizoen. We proberen ook deze keer weer vernieuwend en taboedoorbrekend te werken, vandaar dat we een reportage gaan maken over GEEN SEKS - ASEKSUEEL.  Ik heb jullie emailadressen gevonden op de website van AVEN en ik las hier dat enkele van jullie reeds een interview hebben gegeven voor televisie.  De meeste van onze reportages bestaan uit twee delen.  In het eerste deel laten we een zogenaamde 'expert' aan het woord, iemand die ons op een deskundige, al dan niet wetenschappelijke, manier een verklaring kan geven ( oorzaken / gevolgen) van het thema.  In het tweede deel laten we telkens mensen aan het woord die uit ervaring kunnen meepraten over ons onderwerp van de week, in dit geval zoek ik dus mensen die aseksueel zijn en die hun verhaal willen doen aan onze kijkers.

Elke week krijgen we ontzettend veel reacties van mensen die met vragen zitten ivm seks en relaties.  Hier zaten in het verleden ook enkele vraagjes bij rond aseksualiteit, vandaar onze beslissing om hieromtrent een reportage voor te bereiden.  We merken dat er behoefte is van onze kijkers rond meer informatie over aseksualiteit. Ik hoop dan ook dat ik met de juiste personen in contact kan komen om een mooie, onderhoudende en informatieve reportage te maken.

Vriendelijke groetjes en hopelijk tot gauw,

Elke
Elke Verschoren
Redactrice  Eyeworks NV