Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

#120
Ripperke, ik heb je post verplaatst naar "Stel je even voor"  :wave:
Hier is de link: http://asexuality.org/du/index.php?topic=597.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Viper

Hallo allemaal,
Terug van weggeweest ( druk druk druk hé)

Blij om te lezen dat het wel effect heeft, hetgeen we gedaan hebben op TV. Ik hoopte aanvankelijk dat mensen uit mijn omgeving dit niet zouden opmerken, maar aan de reacties die ik kreeg te horen heeft bijna iedereen het gezien denk ik. Zelfs mijn grootouders die aan het zappen waren zagen ineens hun kleinzoon in een pannel op tv zitten  :P (jaja... zappen... zeggen ze allemaal ;D)

Ook blij net jullie reacties1 moet wel zeggen dat ze hopen geknipt hebben, totale duur van de opname van het pannelgesprek was een dik half uur!

Ik ga al weer verder, zonnekind staat aan men mouw te trekken om iets te gaan eten  :wave:

Maar ik ga wel proberen wat vaker langs te komen en alles mee opvolgen. Vooral ook de partners van

Groetjes!!!

Ereinion

Ah, de andere held kwam ook even langs!  :wave:

*buigt nederig  ;) *
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Hoi Viper :wave:
Ik heb gisteravond de aflevering bekeken en moet zeggen dat ik jullie interview en het pannel gesprek met de mannen veruit de beste onderdelen van het programma vond  :klap:  Hebben jullie nog ruimte in de koelkast voor wat  :cake:?

Die reacties op straat vond ik soms wel erg! We weten natuurlijk niet wat de precieze formulering van de vraag was, maar sommige antwoorden sloegen echt nergens op. Ik vind het jammer dat mensen altijd meteen oordelen en veroordelen  >:(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Viper

Buigt nederig???

8)

ik ben niet zo goed met complimenten, toch bedankt hoor!
Maar een held ben ik helemaal niet. Ergens vond ik het spijtig dat ze hebben uitgezonden wat er uitgezonden is.  Nu is de hoofdzaak dat mijn vriendin geen seks kan hebben, dat ik er mee leer leven omdat er een oplossing in het vooruitzicht is, en dat we er hopelijk geraken.

Ik heb veeeeel interessantere dingen gezegd daar, info over aseksualiteit zelf etc, maar das eruit. Nuja, algemeen zal in het programma wel redelijk wat verteld zijn daarover.

Voor taart is er steeds ruimte  :D

De reacties van de mensen op straat zijn idd wel grof, ik heb enorm zitten lachen toen ik ze zag (tijdens de opname op schermen die her en der stonden).
Domme mensen allemaal!!!  ::)

Maar goed, ik ben al weer eventjes weg.

Ja we (of zeker ik al) hebben het de laatste tijd erg druk. Werk, en dan nog wat verbouwingen aan ons nieuwe liefdesnestje... Ik zou zeggen, als het af is komen jullie maar allemaal gezellig even langs  :P

Daag!

Jovi_Hobbes

Pas op met wat je zegt, voor je het weet staan er opeens 170 aseksuelen voor je deur!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ook al hebben ze veel weggelaten, de boodschap is goed overgekomen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.