Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Als de uitzending tactisch nuttig voor mij vallen, en ik ben zeker van men erasmusuitstapje... dan wil ik mij wel vrijwilliger stellen. Natuurlijk, als iemand anders zich geroepen voelt ;D (en ik ben ook nog niet zo zeker dat voor de rest alles goed loopt met die tactischheid en erasmusdingen :P).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Chibi, je bent een dapperder man dan ik!
Ehm...ik ben natuurlijk geen man  :-[  Nou ja, je snapt me vast wel!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hoeveel mensen zoeken ze eigenlijk? Ik zal eens een uitzending bekijken, binnenkort...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 23, 2006, 06:39:25 PM
Chibi, je bent een dapperder man dan ik!
Ehm...ik ben natuurlijk geen man  :-[  Nou ja, je snapt me vast wel!
Uiteraard, vandaar dat ik er op inga indien ik kan wegvluchten als het uitgezonden wordt ;D.


meer info~
Citeer
De reportage is gepland op maandag 10 juli.  Het zou de bedoeling zijn dat Tiany enkele vragen aan u stelt ( die ik op voorhand met u doorgenomen en besproken heb).  Welke die vragen zijn kan u zelf al wel vermoeden, onze bedoeling is om een informerend interview uit te zenden waardoor onze kijkers meer informatie krijgen rond de term aseksualiteit. Meer informatie betekent ook meer begrip, vandaar dat we er dit seizoen voor kiezen om dit te brengen.
Het nieuwe seizoen van Open en Bloot wordt uitgezonden vanaf half september.  We kunnen, indien u dit zou willen, ook altijd anoniem werken.  Als u interesse heeft om mee te werken stel ik voor dat we onder ons twee eens afspreken, geheel vrijblijvend natuurlijk, zodaning dat we samen eens kunnen overlopen welke vragen u voorkeur hebben, wat u zeker wil gezegd hebben ( of wat juist niet, op die manier heeft u er zelf een erg grote invloed in en wordt het ongetwijfeld een erg interessant interview.  Het gesprek zelf kunnen we laten doorgaan waar u wenst, het kan bij ons op kantoor in een afgesloten ruimte of bij u thuis, het uur is voor ons ook niet van belang. Als u moet werken tijdens de dag kan het perfect s'avonds, we kunnen alle mogelijkheden bekijken.

Groetjes
Elke
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Oh, het kan ook anoniem. Dat schept mogelijkheden voor Jovi en Stev  ;)
(Lijkt me leuk, met zo'n grote baard en een pruik en natuurlijk stemvervorming.)

Ik woon denk ik een beetje te ver uit de richting  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 24, 2006, 04:04:24 PM
Oh, het kan ook anoniem. Dat schept mogelijkheden voor Jovi en Stev ;)
(Lijkt me leuk, met zo'n grote baard en een pruik en natuurlijk stemvervorming.)

:afro:

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Nee, niet die pruik. Dan moeten ze meteen denken aan de vreemde vogel die de heetste Viva kocht.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

 :rollol:

Eh, het moet op een maandag in de vakantie. Heb dus oppas nodig. Misschien kan Sismo op mijn kinderen (en hond!) in Mierlo passen en dan kunnen Jovi, Chibi en ik met die mensen in Sismo's huisje in Eindhoven afspreken en gezien het een Belgische zender is, valt mijn buitenlands accent niet eens op. Ik zie het al helemaal zitten  :banghead:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Is goed hoor Stev  ;D ik ben vrij op 10 juli!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Wat goed van je Stev, dat je dat gaat doen  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#25
*boekt gauw een vakantie naar Zuid Afrika*  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Oké, de hint is duidelijk. Ik zal je niet meer voordragen, Stev!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ik denk dat dit uiterst leuk zou zijn -

Maar ik bedank om er aan mee te doen  :-*

Zonnekind

Wow super! Op de een of andee manier heb ik dit topic gemist. Ik heb het programma open en bloot al geregeld gezien. Ik kan jullie verzekeren dat dit op meerdere plaatsen voor de gespreksonderwerpen van de dag zorgt! Dus dat is wel mooi meegenomen. Het wordt echt veel bekeken maar het zijn normaal wel altijd extreme gevallen. Ok goed, een heel leven zonder seks is misschien wel extreem. Ik ben absoluut geen kandidaat maar zal alle vrijwilligers steunen et wat :cake: :cake: :cake: Jullie gaan dat goed doen! :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Viper zegt hier net dat hij het wel samen met mij wil doen. Misschien is het wel leuk om ook een partner te kunnen interviewen ::)Als er al genoeg vrijwilligers zijn is dit voor mij ook zeker goed hoor!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.