Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

Ik vind het in ieder geval helemaal niet erg om niet te gaan ;D. Kan ik rustig lekker thuis blijven zitten ^_^ (of niet thuis :P).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Ik vind het eigenlijk een goed idee dat Zonnekind en Viper gaan (hoef ik dat geld voor Zuid Afrika niet uit te geven  ;D ) maar als er meer mensen bij mogen zijn, waarom zou je ook niet gaan, Chibi?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Mediaschuw ;D

Niert dat ik er echt een probleem uit maak ofzo, naja we zien wel, als ze liever hebben dat we met z'n 3en komen, dan weten jullie het wel. *stuurt ondertussen ff stiekeme berichtjes naar Zonnekind en Viper  :o*
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

ChibiFirli

Mail update:
Citeer
Ok, Philippe dat is perfect.
Het is zo dat we een ganse aflevering gaan spenderen aan het thema.  We hebben naast de reportage ( waar het koppel dat jij voorstelde inderdaad perfect zou zijn...)ook nog twee panelgesprekken (één waar de mannen en een ander waar de vrouwen praten over het thema).  In elk van deze gesprekkken zit, naast onze vaste mensen, ook telkens een ervaringsseskundige.  Dit is iemand die met de nodige kennis van zaken kan meepraten over aseksualiteit. We merken telkens aan de panelgesprekken dat zo een ervaringsdeskundige echt wel noodzakelijk is voor de structuur van het gesprek. Uiteindelijk, en ik denk wel dat je het hierover met me eens bent, kan je er pas echt goed en informerend over praten als er iemand bijzit die weet waarover hij of zei spreekt.  Het zou misschien interessant zijn als iemand van AVEN hierover wil komen meepraten. Het lijkt me erg interessant voor onze kijkers, omdat ze op die manier te weten komen dat ze op het forum terecht kunnen.  Je zou ervan schrikken hoeveel mensen niet weten waar ze terecht kunnen met hun vragen ( al zul jij hieromtrent natuurlijk ook wel goed geïnformeerd zijn)
Let wel, zoals ik al zei kunnen we het interview voor de reportage indien gewenst anoniem doen,maar voor de panelgesprekken kan dit niet.  Voordeel is hier wel dat je hier niet moet praten uit eigen persoon of ervaring maar wel als afgevaardigde van AVEN.  Misschien is dit wel iets voor jou?

Als je enige interesse hebt stel ik voor om toch even met ons drieën af te spreken, zo kan ik alles goed uitleggen en overlopen van ieder van jullie.

Tot gauw,
Elke

-----Original Message-----


Hoi Elke,

het was niet echt men bedoeling om voor te stellen met zen 3 te komen,
ik dacht zelf te passen. Tenzij u natuurlijk liever ons alledrie hebt,
ik maak er niet echt een probleem uit :-). Ik zal hun in ieder geval
al contacteren om te vragen wanneer ze zich kunnen vrijmaken en u zo
snel mogelijk voorzien van contactinformatie.

mvg,
Philippe

On 6/26/06, Verschoren Elke <Elke.Verschoren@eyeworks.tv> wrote:
> Hi Philippe,
>
> Fantastisch nieuws!  Fijn dat het ook even vermeld hebt op het forum.
> Ik stel voor dat we anders eens afspreken met het koppel, ik en jij zodanig dat we elkaar eens ontmoet hebben en dat we alles  een beetje kunnen overlopen en bespreken.  Ik kan me gedurende deze week en ook het komende weekend wel vrijmaken voor een afpraak.  Anders moet je me even je telefoonnummer geven voor verder af te spreken.  Je mag mij ook altijd contacteren via *********.  Laat me maar weten wanneer jullie je best kunnen vrijmaken...
>
> Tot gauw,
>
> Groetjes
> Elke
>
> -----Original Message-----
>
>
> Beste Elke,
>
> half september zou erg goed voor mij uitkomen (zit ik toevallig juist
> voor enkele maanden in het buitenland om zo alle drukte te vermijden),
> maar ik heb het op het forum besproken en zelfs vrijwilligers
> gevonden.
> http://asexuality.org/du/index.php?topic=369.msg8615#msg8615
> Het is een koppel van een aseksueel meisje en een heteroseksuele
> jongen, kan voor u misschien ook erg interessant zijn.
>
> mvg,
> Philippe

van onder naar boven te lezen wss (en om gemeen te zijn, zetten we dat natuurlijk onderaan ;D)

en nu moet ik er ff over nadenken  :-\
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

#34
Waaah, dat klinkt gaaf! Ik hoop dat Zonnekind en Viper echt durven (dat het geen grapje was van Viper  ;) ) En dat jij, Chibi, als vertegenwoordiger van het forum gaat, lijkt me echt uitstekend!!! Je zit er al vanaf het begin bij en was ook op het Engelstalig forum geregistreerd of vergis ik me?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

 :-\ :-\ :-\ Jaja, we hebben al een afspraak gemaakt met Elke... Ik zie het niet helemaal zitten (omdat mijn ouders het bijvoorbeeld nog niet weten) maar het zal wel goed komen zeker? :-\
Het panel zie ik niet zo zitten. Daarvoor zit ik nog niet lang genoeg bij AVEN vind ik.
Stev, het zou wel leuk zijn als jij ook nog altijd mewerkt, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

GOED  :klap:  :klap:  :klap:  :cake:  :cake:  :cake:

Weet je, ik was wel een beetje serieus (al dacht Ereinion van niet  ;) ) maar ik zie meteen een opstapeling van een heleboel logistieke en andere problemen en dat houdt me behoorlijk tegen (een groot probleem bij mij  :banghead: ). Zelfs als Sismo het met het oppassen meende, dan nog....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Geweldig, Zonnekind en Viper, dat jullie mee willen doen.  :-*

In dat panel lijkt me dan wel weer leuk, maar ik woon wel erg ver weg, denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Stev op juni 26, 2006, 05:00:03 PM
GOED  :klap:  :klap:  :klap:  :cake:  :cake:  :cake:

Weet je, ik was wel een beetje serieus (al dacht Ereinion van niet  ;) ) maar ik zie meteen een opstapeling van een heleboel logistieke en andere problemen en dat houdt me behoorlijk tegen (een groot probleem bij mij  :banghead: ). Zelfs als Sismo het met het oppassen meende, dan nog....

Ik bedoelde het niet echt serieus, omdat ik niet dacht dat jij het serieus bedoelde, maar als mijn oppas jou in staat stelt, dan wil ik dat best doen! Gaan we naar de dierentuin bij Mierlo! Ik weet alleen niet wat jouw kinderen van een vreemde oppas vinden? Ik zie het zelf nog niet zo zitten om op tv te praten. Daarom mijn  :klap: voor jullie die wel durven!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ereinion, ik denk niet dat dat een probleem is hoor. Als het je leuk lijkt, zou ik het zeker doen! :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

ChibiFirli

ack, ik en mijn onverbeterlijke nieuwsgierigheid  :-\

ik heb vrijdag tijd :P

Naja, moest er iemand toevallig toch zin hebben, ik maak er echt geen probleem uit niet mee te doen ;D. Ik zou zelfs dankbaar zijn :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Och arme Chibi, als je het echt niet wilt moet je het niet doen hoor!

@ Zonnekind en Viper: erg goed als jullie mee gaan doen  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 27, 2006, 08:12:13 PM
Och arme Chibi, als je het echt niet wilt moet je het niet doen hoor!

@ Zonnekind en Viper: erg goed als jullie mee gaan doen  :klap:
mja, maar anders hebben ze niemand ^_^ (en als ik dan toevallig in duitsland zit voor enkele maanden wanneer het wordt uitgezonden kan ik er wel mee leven, anders ga ik wss een paar weken veel lastig worden gevallen met allerhande vragen >_>)

mij als deskundig durven beschouwen, vind ik anders wel vrij sterk overdreven ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Wie heeft het over deskundigheid???  Elke vroeg naar een afgevaardigde van Aven   ;D

Ik ben trouwens wel benieuwd wie ze als seksuoloog vragen.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

littlefanny

JAA, ik ben geupdated!! Ik word jullie groupie, duidelijk! zeer veel ontzag voor jullie en ik hoop dat het weer wat meer bekendheid onder de mensheid (in voornamelijk belgie toch) brengt! Dat zou echt top zijn
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!