Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op juni 27, 2006, 10:50:01 PM
mij als deskundig durven beschouwen, vind ik anders wel vrij sterk overdreven ;D

Ervaringsdeskundige dan maar? Of amateur  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Het gesprek met Elke was super. Het is echt een heel toffe en vriendelijke. Ik ga het al sowieso anoniem doen (achter een gordijn zodat je alleen mijn profiel ziet 8)) maar Viper weten we nog niet. Ik heb hopelijk mijn eerste job in september en ik zie het niet zitten als ik dan na 14 dagen al heel bekend zou zijn op het werk door een programma over seks... :-[
ChibiFirli gaat zonder gordijn of blokjes op zijn gezicht in het panel zitten! :D Lekker spannend allemaal :D
Ze heeft ons al heel wat vragen gesteld en ze vroeg ons wat wij het belangrijkste vonden dat gezegd werd in het programma want dan wou ze dit zeker niet vergeten. Wij hebben gezegd dat mensen moeten weten van het bestaan, dat ze moeten weten dat er heel veel verschillen in zijn (sommige kunnen kussen verdragen maar meer niet, anderen kunnen ook seks verdragen maar hebben er gewoon geen behoefte aan,...) en dat mensen weten waar ze terecht kunnen (hier!!! :D)
Zijn er nog dingen die moeten gezegd worden? Dan konden we dit nog mailen naar Elke dus laat maar weten.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Wat goed zeg! Ik had niet in de gaten dat jullie al zo ver waren in het kontakt!  :klap:
Wanneer zijn de opnamen? Alvast veeeel succes!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Op 10 juli doen Viper en ik het interview. De opnames van het panel zijn op 15 juli.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Ik zal aan jullie denken! Spannend hoor!  :wave:
Kanaal 2, ik zal eens opzoeken of wij dat hier ook kunnen ontvangen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Fijn dat het zo goed is gegaan. En  :klap: voor Viper dat hij het niet anoniem doet, misschien. (Anders ook hoor  ;) ) Ik kan me het van jou ook voorstellen, Zonnekind.  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Als hij het anoniem doet, is het omdat hij moet van mij ;) Ik denk altijd dat hij het op dat vlak wel makkelijker heeft. Iedereen zal hem bekijken als 'de held' en mij als die rare met die ziekte, die nooit zin heeft in seks... Er zijn veel mensen die het van mij mogen weten, maar vrienden en kennisen van Viper zijn ouders bijvoorbeeld is voor mij al veel moeilijker. Die kennen mij amper en ik ben bang dat die dan een verkeerd beeld krijgen van mij :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Om het nog snel even te verduidelijken: als Viper niet anoniem gaat, dan weet onze omgeving natuurlijk ook dat ik die andere persoon ben... vandaar.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ja, dat snap ik. Maar toch kan Viper het ook moeilijk krijgen, misschien zullen veel mensen hem vragen waarom hij bij jou blijft en hem voor gek verklaren. Het is ook niet leuk om jezelf te moeten verdedigen, of je relatie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Dat is waar maar dat is hij, spijtig genoeg, al wel gewoon. Al onze vrienden reageren namelijk zo :78:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Wat vervelend dat vrienden ook zo reageren. Is dat alleen de eerste reactie of blijven ze daarbij?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hun eerste reactie was meestal nog vrij afstandelijk. Ze zeiden niet veel maar ze luisterden wel naar Viper. Hij kon in het begin altijd goed zijn verhaal kwijt bij zijn vrienden. Maar na een tijdje werden die dat ook wel beu en zeiden ze dan gewoon: smijt die toch buiten en zoekt u een ander. Ge kunt dan nog altijd vrienden blijven.
Erg... :(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Zeker erg dat die vrienden hem/jullie zo teleurgesteld hebben  :'( . Ik kan me goed voorstellen dat dit het voor jullie erg moeilijk maakt en je erg alleen voelt staan. Zijn er wel anderen in jullie vriendenkring die het  serieus nemen? Dat hoop ik zeker voor jullie!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Nee eigenlijk kunnen we er echt met bijna niemand over praten. Ik heb Viper, de psychologe en het forum hier (is ook te merken aan mijn hoeveelheid berichtjes op korte tijd ;)). Viper heeft nu nog een paar vrienden waarmee hij er kan over praten maar hij durft er niet te vaak tegen beginnen over die seksuele problemen omdat hij schrik heeft dat die dan uiteindelijk ook gaan afhaken.
Ik heb een aantal vriendinnen die wel zeggen dat ik er met hen altijd over mag praten, maar aan hun reacties en aan hun verhalen te horen is het zo duidelijk dat ze helemaal niet begrijpen wat het juist is, dat het voor mij ook niet veel uithaalt.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

 :'( Hopelijk hebben jullie dan veel aan onze bijeenkomst!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-