Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kanaal2 wil interview voor Open en Bloot

Gestart door ChibiFirli, juni 21, 2006, 09:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Zonnekind op juli 01, 2006, 09:36:03 PM
Hun eerste reactie was meestal nog vrij afstandelijk. Ze zeiden niet veel maar ze luisterden wel naar Viper. Hij kon in het begin altijd goed zijn verhaal kwijt bij zijn vrienden. Maar na een tijdje werden die dat ook wel beu en zeiden ze dan gewoon: smijt die toch buiten en zoekt u een ander. Ge kunt dan nog altijd vrienden blijven.
Erg... :(

Ja dat vind ik inderdaad erg. Ik snap heel goed dat mensen aseksualiteit gewoon niet echt kunnen begrijpen, maar zeker van vrienden kun je toch wel een beetje steun en respect verwachten  >:(

Over je vraag of er nog meer zeker moet worden gezegd in het programma: Volgens mij hebben jullie de meest belangrijke dingen perfect samengevat, dus ik heb helemaal niets toe te voegen. Behalve dan dat ik het erg knap vind dat jullie met z'n drieën meedoen, of dat nou anoniem is of niet maakt daarbij niets uit.Je wilt natuurlijk zelf kunnen beslissen wie je zoiets wel vertelt en wie niet. Als ik mee zou hebben gedaan zou ik het zeker ook anoniem hebben gedaan. Nog maar wat  :cake: :cake: :cake: voor jullie?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

veel succes voor chibi, zonnekind en viper! Doe het goed daar!

Ik vind het echt erg dat je vrienden daar zo afwijzend op reageren. De reactie die ik krijg is meestal onverschillig, het kan de meesten precies niks schelen. Ik heb eens aan een vriendin uitgelegd wat het betekent om aseksueel te zijn, en de volgende keer dat ik ze zag vroeg ze me doodleuk of ik ook niet direct aan seks zou beginnen als ik een nieuwe vriend had. Ze was dus blijkbaar al volledig vergeten wat ik haar de vorige keer verteld had. Maar langs de andere kant vind ik het goed dat ze het niet dramatiseren, of denken dat ik een stoornis heb ;)

Jovi_Hobbes

Dat is zeker ook weer waar Myra. Ze hoeven je er natuurlijk echt niet anders om te behandelen, maar af en toe een luisterend oor of wat steun is wel fijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik denk dat ze de laatste tijd minder vreemd opkijken als je vertelt dat je ik-weet-niet-welk-vreemd-seksueel-ding uitprobeert, dan wanneer je zegt dat je geen seks hebt >:( Ik durf het nu niet meer vertellen aan anderen. Als mijn beste vrienden al zo reageren (ook vaak zoals bij jou, Myra, ze luisteren wel maar beseffen echt niet wat het is en beginnen de keer erna weer over seks) waarom zou ik het dan nog aan anderen vertellen? Gelukkig hebben we hier allemaal dit forum :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Viper en ik hebben gisteren het interview gedaan. Het was echt een goed interview denk ik. We mochten zelf nog zeggen wat er nog bij moest als we het gevoel hadden dat er iets vergeten was. Ik heb gezegd dat ze zeker ook de vraag moesten stellen "wat is aseksualiteit juist", want dit hadden ze nog niet gedaan en omdat het bij iedereen zo verschillend is, vond ik dat dit wel vermeld moest worden. De aflevering gaat ook te zien zijn op de website, er is ook een forum op de website dus we moeten in de gaten houden of er iemand iets over de uitzending zegt en er komt een link naar het forum (als ze de toestemming krijgt van chibi) op de website.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Sorry als ik het ergens gemist heb, maar wanneer is de uitzending?
Ontzettend goed van jullie dat je het gedaan hebt! :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :klap: Fijn dat je er zo positief op terug kunt kijken. Zijn jullie nu allbei anoniem geinterviewd?
Ik neem aan dat Chibi er geen problemen mee heeft dat de link vermeld wordt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ja we zijn allebei anoniem gefilmd, ik denk wel dat ze het mooi opgelost hebben. We zijn verstopt achter bladeren enzo :D
De uitzendingen van het nieuwe seizoen beginnen in september dus vanaf dan zou het kunnen komen. Ze gingen ons de juiste datum normaalgezien nog wel laten weten.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Klinkt allemaal erg goed. Ik ben benieuwd!
Chibi, zijn jouw opnames ook al geweest?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! :klap:
Chibi zijn opnames zijn de 15e ;)

Ik was daarstraks het interview in gedachte nog eens aan het overlopen en ik was toch een beetje bang dat het niet informatief genoeg is voor de kijkers. Het ging vooral rond het verhaal van Viper en mij. Maar ik denk dat ze de meer algemene vragen in het panel gaan stellen dus daar gaat Chibi op mogen antwoorden.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

En daar komt dan vanzelf een mooi totaalbeeld uit  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?