Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

citaten van aseksuelen voor op de infosite

Gestart door myra, oktober 26, 2005, 06:11:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ik ben een voorstander van zelf citaten te schrijven, omdat dit onze site een 'menselijker' voorkomen zal geven.
Dit is wat ik graag zou willen schrijven.

"Flirten, verleiden, een vriendje zoeken, experimenteren... Het heeft me nooit iets gezegd. Niet in mijn tienerjaren en ook niet als twintiger. Mijn verlangen ging meer uit naar een man waarmee ik goed kon praten, waarmee ik alles kon delen, waarmee ik een vertrouwensrelatie zou kunnen opbouwen, met wie ik arm in arm of hand in hand kon lopen en me veilig voelen, een soulmate kortom. Seks paste niet in mijn toekomstdroom" Myra


Andere mensen die zich geroepen voelen om iets te schrijven? laat maar horen!



TBW

Hmm, weet niet goed wat zeggen. Vind het nogal... Mja, ik zou mezelf niet profileren als iemand die zijn verhaal rondstrooit; heb daar geen behoefte aan, en heb ook geen verhaal.

Leuk initiatief nochtans, Myra...  ::)

Ereinion

Ik vind het zeker een goed initiatief. Het geeft de site meteen een persoonlijker karakter. En ik denk dat het heel belangrijk is dat sommigen van ons hun verhaal naar buiten brengen. Ik ben ook van plan dat te gaan doen. Ik denk dat het een goede manier is om aseksualiteit bekender te maken.

Ik denk nog even over mijn citaat na en zal hem dan ook zeker posten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Het is uiteraard geen verplichting om een citaat te posten he.   Alleen als je iets wilt delen. het is zeker niet de bedoeling dat iedereeen hier een citaat aflevert :p

Dank voor de aanmoedigingen, Eirenion! Succes met het schrijven van je verhaal. :)

TBW


Ereinion

Ik had al wat stukken geschreven die ik misschien naar een tijdschrift ga sturen. Dus daar heb ik een stukje uit gehaald:

"Ik heb nu al ongeveer 9 jaar een relatie. Maar het seksuele gedeelte sprak me nooit echt aan. Eigenlijk vind ik het een beetje saai en als mijn vriend vandaag nog tegen me zou zeggen dat we HET nooit meer zouden doen, dan zou ik daar heel blij van worden. Maar mijn vriend dus niet. Ach, seks is best vol te houden, maar er zijn nog zoveel andere dingen te doen en het kost zoveel energie om de aandacht erbij te houden." Ereinion

hmmm, misschien verander ik het nog wel. Ik vind dit wel heel erg over seks gaan, maar weet niet goed wat ik anders over mezelf moet en wil vertellen dat nuttig is. :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Citaat van: Ereinion op november 04, 2005, 06:25:30 PMIk vind dit wel heel erg over seks gaan, maar weet niet goed wat ik anders over mezelf moet en wil vertellen dat nuttig is. :-\

In casu aseksualiteit valt er ook niet echt méér te vertellen dan het aseksuele...

Lijkt me tamelijk logisch.

Diep, wel.  :klap:

Ereinion

Tja, dat is zo. Of het citaat moet helemaal niet over seks gaan, maar om nou te vertellen wat mijn hobby's lijkt me niet nuttig.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Citaat van: Ereinion op november 05, 2005, 10:06:33 AM
maar om nou te vertellen wat mijn hobby's lijkt me niet nuttig.

... "Is in staat soorten 'Gotische' kleren aan de man (en vrouw) te brengen" ...

:schater:

Ereinion

 :klap: Niet erg nuttig voor deze site, maar misschien wel als reclame voor mij!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

wat vinden jullie ervan om deze persoonlijke 'verhalen' ook op de infosite te plaatsen?

Als iemand zich nog geroepen voelt om iets te schrijven....laat maar horen. :)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.