Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datum 'Koffie-Drinken'

Gestart door essierulez, april 28, 2013, 04:51:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xx

#30
-

vrovanzi

Yup hier iemand van België maar ik kom wel met de trein hé want heb al aan enkele mensen gevraagd samen te gaan maar die komen zelf met de auto...nog mensen die met de trein gaan komen?

Ik ken er helemaal niets van dus ontmoetingsplaats maakt me niet uit. Laat maar weten dan zullen we het wel uitzoeken .

Greetz x

Oh ja en een foto van mij staat in het privégedeelte dus das gemakkelijk hoef ik geen beschrijving te geven hehe  :P alleen heb ik nu kort haar dat is het enige verschil

xx

#32
-

AceVentura

Citaat van: essierulez op mei 16, 2013, 10:59:27 PM
Ik ben zelf ook niet echt thuis in het centrum van Utrecht.
Maar ik ken het centraal station wel: Over het algemeen 'chaos'. Veel mensen, dus ik denk niet dat het handig is om elkaar daar te treffen. Daarbij
waren er ook wat mensen die met de auto(?) wilde komen, en dan is het station geen handige trefplek ;-).
Ik kom bij voorkeur met de auto, en dan is het centrum van utrecht sowiso een erg onhandige plek. Dat zal sowieso een uitdaging worden, want daar waar je met OV makkelijk kan komen is vaak slecht met de auto te bereiken en andersom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

vrovanzi

Woehoe joepie ik heb een reisgenoot gevonden!  :D zal je even een pb sturen om verder af te spreken ok? xxx

Edewecht

Citaat van: AceVentura op mei 17, 2013, 07:57:35 PM
Ik kom bij voorkeur met de auto, en dan is het centrum van utrecht sowiso een erg onhandige plek. Dat zal sowieso een uitdaging worden, want daar waar je met OV makkelijk kan komen is vaak slecht met de auto te bereiken en andersom.
Wat ikzelf nog wel 'ns doe: parkeren bij Utrecht Lunetten en dan het allerlaatste stukkie met de trein. Is idee?  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citeer
Btw: Is Cafe België niet een beetje klein/druk voor zo'n groep als wij? Ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen wat meer privacy willen (mij maakt het niet uit hoor...).

CiteerAnders kan ik wel even gaan googlen?, tenzij er mensen wel bekend zijn in Utrecht.

Jaaaren geleden kwam ik nog wel 'ns in café Le Journal aan de Neude (of het Neude?). Ik meen me te herinneren dat dat een wat groter café is.

En anders kunnen we dit café altijd nog als startpunt/verzamelpunt gebruiken, en dan op zoek gaan naar wat groters. Er is daar zoooveel horeca, dat moet lukken.

Schiet me nog iets te binnen: het café van filmhuis 't Hoogt. Is ook redelijk ruim.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ennio

Hallo allemaal,

Ik wil ook komen 29 juni, en ben vrij goed bekend in de Utrechtse binnenstad.

Tip van mij:
Ik denk zelf dat café Stairway to Heaven (aan de Mariaplaats, dicht bij station) misschien wel een goede plek is om af te spreken.
Behoorlijk ruim, om 14.00 uur zitten daar bijna zeker nog niet veel mensen -hooguit op het terras-, binnen beetje donker en licht alternatieve sfeer (officieel is het een Rock-café,  eigenaar is Henk Westbroek, zanger van 'Het goede doel'). Ze hebben dan niets bijzonders op de agenda, voor overdag.   

Het Neude en het Hoogt zijn inderdaad ook vrij ruim, maar -vooral Het Neude, Het Hoogt weet ik niet zeker- kan zaterdags 's middags wel eens druk zijn.

Maar verdere besluitvorming laat ik graag aan jullie over!

Groetjes, Ennio

Paul2

Leuk initiatief, ik zal even kijken of het mij ook lukt te komen  :)

Paul2

ehm... ik moet wel ff toevoegen dat op 29 juni toevallig ook de Roze Zaterdag plaatsvindt in Utrecht....

Dat is de traditionele dag waarin men opkomt voor de emancipatie van homo's en andere seksuele minderheden (dus wel enigszins toepasselijk). Tegenwoordig is het vooral een hele gezellige dag met allerhande activiteiten, vorig jaar in Haarlem was de sfeer bijzonder relaxt. Dat zal het probleem niet zijn, wel dat het dat dus aardig wat drukker zal zijn dan op een normale zaterdag.

Edewecht

 :rollol:  Kom ik eindelijk weer eens op een roze zaterdag   :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Ennio op mei 17, 2013, 10:14:12 PM
Ik denk zelf dat café Stairway to Heaven (aan de Mariaplaats, dicht bij station) misschien wel een goede plek is om af te spreken.
Behoorlijk ruim, om 14.00 uur zitten daar bijna zeker nog niet veel mensen -hooguit op het terras-, ...

Goed idee, lijkt me!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

Citaat van: [E:V/E-LYN]™ op mei 17, 2013, 01:35:34 AM
@SoulDragon; laat me raden, graspop? :P paar van me vrienden zitten er ook, iig veel plezier daar! :wave:

Ja, inderdaad :) Dat gaat ook zeker wel lukken, dankjewel.

@ Ennio, hihi die tip wilde ik ook nog geven, de Stairway is zeker ruim.
Café België is inderdaad erg klein, en snel vol.
Wel leuk dat het dan ook Rioze zaterdag is daar...wat een toevalligheid.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Paul2 op mei 18, 2013, 12:31:21 AM
ehm... ik moet wel ff toevoegen dat op 29 juni toevallig ook de Roze Zaterdag plaatsvindt in Utrecht....

Misschien een goeie gelegenheid om wat folders uit te delen  :D
* Jovi_Hobbes kan dit makkelijk voorstellen want ze kan er toch niet bij zijn...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

oja, goed idee  :D

Wat wordt nu de exacte ontmoetingsplaats en -tijd?

Stairway to Heaven, Mariaplaats 11, om 14.00 uur?