Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Datum 'Koffie-Drinken'

Gestart door essierulez, april 28, 2013, 04:51:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Paul2 op mei 31, 2013, 08:15:53 PM
oja, goed idee  :D

Wat wordt nu de exacte ontmoetingsplaats en -tijd?

Stairway to Heaven, Mariaplaats 11, om 14.00 uur?

Wat mij betreft wel!!

(Ik zal er trouwens waarschijnlijk de hele dag wel zijn; voor mij is het 'dubbel feest'  :D)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Ik ben dan met mijn zus ook in Utrecht en zal om 14:00 ook `even´ de Stairway´s binnenwippen.

Tot dan dus!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Madelief_86

Leuk, ik zal er ook zijn om 14.00 uur. Hoe herkennen we elkaar?
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

Edewecht

CiteerHoe herkennen we elkaar?
1. Je herkent elkaar doordat om 14.00 verscheidene Ace's 'binnenwippen'.
2. Op het besloten gedeelte van dit forum vind je foto's van verscheidene leden.
3. Ikzelf heb één van deze mutsen op.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OMI

#49
Ik ben er ook bij zondag ergens rond 14:00 uur, leuk! Edit: Ik bedoel natuurlijk zaterdag...tot dan!

Fricai

Wah, het is een zaterdag, toch?

Edewecht

Ja! Roze zaterdag en AVENmeet-zaterdag vallen dit jaar allebei op een zaterdag.  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Paul2

Nou als Edewecht 1 van die mutsen opheeft, dan kan het niemand ontgaan wie waar zitten  :D

AceVentura

Ik was ook van plan om hier naartoe te komen, maar helaas merk ik dat dat helaas niet gaat lukken ....

Veel plezier in ieder geval  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ennio

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik voor de zekerheid nog eens gekeken op de agenda van de Stairway to Heaven, en gezien dat er inmiddels helaas wél wat gepland staat voor a.s. zaterdagmiddag.
In het kader van Roze Zaterdag hebben ze daar dan een meeting-point voor lesbiennes.

Ik heb even contact gehad met de organisatie daarvan, en ze verwachten een grote drukte en ook veel geluid (samba-optredens of zo) en ze adviseren ons daarom om een andere plek te zoeken voor de AVEN-bijeenkomst.  :(

Als alternatief kan je denken aan (wat Edewecht eerder ook al noemde) het café van filmtheater 't Hoogt. Bij hen is het café in ieder geval gewoon toegankelijk zaterdagmiddag. Al kunnen ze niet op voorhand voorspellen hoe druk het zal zijn.
Adres van dit café: Hoogt 4, 3512 GW Utrecht (vlak achter het Neude, nog midden in centrum Utrecht)

Is het een idee dat de bijeenkomst dan in 't Hoogt wordt gehouden? Of is het te kort dag voor een aanpassing van de plannen en blijft de ontmoetingsplaats dan toch maar de Stairway to Heaven? (van waaruit we eventueel alsnog naar iets anders kunnen vertrekken)

Nou, vervelend dat dit zo laat pas blijkt....


Groetjes, Ennio









Paul2

Hoe laat begint die lesbische middag?

Als dat wat later begint, dan kunnen we mss eerst een uurtje daar zitten, en vervolgens verder gaan?

Madelief_86

Goed idee Paul2... Kunnen de dames onder ons altijd nog bekijken of ze de rest van de middag met de lesbiennes of met Aven willen doorbrengen... hihihihi! (sorry, kon dit even niet laten... haha!)  :schater:
"Het gevaar van terugblikken is dat je zomaar achterover in de toekomst kunt lazeren" (Loesje)

Ennio

Hoi Paul (en anderen),

Die lesbische middag  :cheerleader: is al vanaf 12.00 uur tot 18.00 uur. En 's avonds hebben ze daar ook nog iets.

Maar misschien is het wel het meest praktische dat we daar (buiten?) afspreken en dan gezamenlijk een andere geschikte plaats gaan zoeken?
Dat houdt dan wel in dat iedereen er redelijk op tijd moet zijn! denk ik. Wat doen we dan met mensen die willen komen en onverwacht vertraging hebben?
Er zijn overigens aan hetzelfde plein waar de Stairway is (de Mariapaats) wel meer cafeetjes. Maar die ken ik niet goed, en ik weet niet of die qua ruimte en sfeer geschikt
zijn voor onze meeting.

Groetjes, Ennio






AceVentura

Bij sommige meetings hebben we ook vooraf telefoonnummers uitgewisseld zodat we elkaar konden bereiken (Doe dat uitwisselen wel via PM, niet via het publieke forum  ;D ). Misschien is het verstandig dat ook nu enkele van jullie nummers uitwisselen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Het zal sowieso druk worden, maar de meeste aktiviteiten zullen zich concentreren op het Domplein, Neude, Janskerkhof, Lucasbolwerk (bij de Stadsschouwburg) en de Mariaplaats.

Het lijkt me wel handig om gewoon om 14.00 uur af te spreken bij (buiten?) Starway to Heaven, en vandaaruit naar een andere gelegenheid te gaan.

Ik heb daarbij nog twee ideeën: de foyer van het Springhavertheater (=filmtheater aan de Springweg, 3 minuten lopen vanad de Mariaplaats) en de foyer van het Louis Hartlooper Complex (=ook een filmtheater, aan Ledig Erf, ongeveer 15 minuten lopen vanaf de Mariaplaats.)
Foyers zijn - denk ik - wat rustiger dan cafés, zeker op zaterdagen als deze Roze. Maar ze hebben wel het hele 'horeca-aanbod'.

Het café van filmtheater 't Hoogt ligt meer in het roze gebied en zal waarschijnlijk drukker zijn.

Wel, schiet u maar  :D !

toegevoegd: Ennio, ik heb begrepen dat jij Utrecht redelijk goed kent; heb jij nog iets op te merken of aan te vullen?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)