Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele mensen gezocht

Gestart door lalysa, mei 18, 2013, 05:05:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lalysa

Beste mensen,

Ik ben Lydia en samen met twee medestudenten Sabine en Larissa en voor een schoolopdracht maak ik een internetdossier over aseksualiteit. Wij zijn tweedejaars studenten Journalistiek aan Hogeschool Windesheim. Wij willen aan de hand van onze dossier een inzicht geven in het leven van een aseksueel persoon. Hiervoor zijn wij nog op zoek naar mensen die ons hierbij kunnen helpen. Het gaat hier om een interview. Wij gebruiken deze informatie om een filmpje(S) en een aantal artikelen te schrijven. Natuurlijk willen wij u het eindresultaat laten zien als u daar interesse in hebt.

Heeft u interesse, wees dan zo vriendelijke om te reageren.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Lydia

NewacE

Ik zou op zich wel mee willen werken denk ik. Ik heb je een PM gestuurd.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Koffie

Ik denk dat dit in een ander forumonderdeel thuishoort. Straks willen we nog met jullie daten! ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Beste Lydia,
Ik ben beschikbaar. De enige "maar" is, dat ik al eens in GDL, een Belgisch tijdschrift, heb gestaan, met foto en al, en dat ik niet steeds vooraan hoef te staan als dit soort verzoeken binnenkomen.
Maar toch: ik ben beschikbaar.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Inderdaad maar even verplaatst! Succes met de opdracht Lydia!