Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

discussie over slakken ;)

Gestart door Knoddepropje, juni 08, 2006, 11:11:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.


Jovi_Hobbes

 :rollol:
En ook een erg toffe naam als onderwerp. Ik denk dat vanaf nu alle nieuwe leden dit onderwerp uit nieuwsgierigheid als eerste lezen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje


Ereinion

 ;D Die eerste kijkt een beetje boos, maar dat is waarschijnlijk omdat die achter ligt op de tweede..
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Knoddepropje, je bent een echte slakkenfan, lijkt? Ik kan er wel een paar voor je verzamelen uit de tuin. Krijg je een speciaal kadootje de 22e!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 24, 2006, 09:54:02 AM
;D Die eerste kijkt een beetje boos, maar dat is waarschijnlijk omdat die achter ligt op de tweede..

Die eerste is gewoon een beetje oud, hij werkt nog op stoomkracht.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 24, 2006, 08:14:17 PM
Die eerste is gewoon een beetje oud, hij werkt nog op stoomkracht
;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Citaat van: Sismo op juni 24, 2006, 10:26:29 AM
Knoddepropje, je bent een echte slakkenfan, lijkt? Ik kan er wel een paar voor je verzamelen uit de tuin. Krijg je een speciaal kadootje de 22e!  :D

Neuh, geen slakkenfan in het bijzonder...Meer interesse in alles wat leeft en eet en groeit en bloeit... :D Feitjes over dat soort onderwerpen blijven ook erg gemakkelijk hangen in mijn hersenpannetje ;D

Enne, Sismo, heel erg lief, maar ik heb slakken voldoende, mijn hosta's kunnen het nu al niet aan zeg maar.... :-\

Oh ja, ik ben bang dat de 22e niet gaat lukken helaas..... :-[ :-[
Mijn oma heeft besloten net die dag een brunch voor de hele familie te houden...En aangezien ik haar toch al weinig zie, is ze gegarandeerd zeer zwaar teleurgesteld en verdrietig als ik niet kom....... :-[ :-[ :-[

Ereinion

Oh, dat is jammer Knoddepropje. Maar met je familie is inderdaad ook erg belangrijk en waarschijnlijk erg leuk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wat jammer! Waar moet ik nu met mijn slakken heen?  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Knoddepropje

Gewoon gezellig in de tuin laten lopen ;D