Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Купить Брюки

Gestart door NeSInherb, mei 21, 2013, 07:24:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Over het algemeen is het overigens beter om niet op een spam-topic te reageren.
Allereerst maak je daarmee het verwijderen voor ons lastiger  ;D maar nog veel belangrijker: Er kunnen notificaties op staan. In dit geval heeft de spammer dus notificaties van de voorgaande reply's gehad, die heb ik inmiddels maar uit gezet  ::) Nou zullen daar niet jullie email adressen ofzo in staan, maar dat heeft de spammer wel de indicatie dat het forum actief is en dat maakt ons interessanter voor .....   :o nog meer spam  :o
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

MarkA

Sja dan moeten jullie het wat sneller locken :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

NewacE

Oke, we zullen het niet meer doen  :ange:

Citaat van: Asha op mei 22, 2013, 07:31:23 PM
Haha ik naart schijnt ook  :P maja zo eigenwijs als we zijn gaan we dat niet toegeven hé  ;)
Ontkennen kan al niet meer, hè? Ik had het al opgeschreven :rollol:
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Nog meer spam? Ik zal het met plezier locken, verwijderen, blokkeren, ... UITROEIEN. =]

NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

AceVentura

#20
@Fricai: Leef je uit zou ik zeggen en experimenteer met al je admin-power op dit topic, er staat toch niets zinnigs in. (Overigens geld dat alleen voor dit topic, als we alles opruimen waar niets zinnigs in staat dan kunnen we het forum wel opdoeken  ;D )
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai