Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep voor Intens Magazine

Gestart door Lizz, juni 02, 2013, 05:28:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizz

Beste Lezer,

Ik ben freelance journalist en schrijf onder meer voor Intens Magazine, een blad vol levensverhalen van jonge vrouwen tussen de 20 en 30 jaar.
Voor dit tijdschrift ben ik op zoek naar een vrouw in de leeftijd van 20 tot 30 jaar die aseksueel is, maar wel een relatie heeft. Ik zou graag interview willen houden met een vrouw die positief in het leven staat en die graag haar verhaal wil doen. Het doel van het artikel is namelijk om andere jonge vrouwen te inspireren die soortgelijke gevoelens hebben.

Het is mogelijk om je verhaal onder je eigen naam te doen, maar het mag ook anoniem als je dat liever wilt. Ik zal het interview persoonlijk afnemen op een plek waar jij je prettig voelt.

Vragen bij het interview kunnen bijvoorbeeld zijn:
- Hoe kwam je erachter dat je aseksueel bent?
- Hoe heeft je omgeving erop gereageerd?
- Hoe is het om een relatie te hebben als je aseksueel bent?

Voor meer informatie kun je mailen naar vanleeuwensc@gmail.com

Ik hoor het graag z.s.m.
Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Suzanne van Leeuwen

essierulez


Fricai

Mooi dat je zo'n artikel wil schrijven! Hopelijk vind je iemand en wordt het iets moois.

Jovi_Hobbes

Mooie insteek om van het positieve uit te gaan  :klap:
Ik behoor niet tot je doelgroep, maar wie weet krijg je reacties van andere leden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SoulDragon

Klinkt heel goed, zeer positieve insteek!  :klap:
Ik val net uiten de doelgroep, maar ik hoop dat er iemand hier er aan mee gaat werken.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Lizz

Ik heb helaas nog geen reactie gekregen van jonge vrouwen die willen meewerken. Als er leden zijn hier op het forum die zelf niet binnen de doelgroep van Intens Magazine vallen, maar wel vrouwen kennen op dit forum die tussen de 20 en 30 jaar oud zijn en een relatie hebben, dan hoor ik dat graag. Dan kan ik hen een persoonlijk berichtje sturen.

Alvast bedankt :).

SoulDragon

hmm, er zouden er hier wel een paar moeten zijn, maar ik weet zo niet precies de leeftijden van de rest.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

NewacE

Ik hoop dat iemand zich meldt. Ik ben helaas al een poosje geen twintiger meer :)
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Lizz

Helaas, mijn oproep hier heeft nog niets opgeleverd. Dus hier een poging die het wellicht iets gemakkelijker maakt:
Kennen jullie een jonge vrouw van in de 20 die aseksueel is, maar wel een relatie heeft of heeft gehad?

Ik hoor het graag :).
Alvast bedankt voor het meedenken.

Susan

Volgens mij is die doelgroep inderdaad wat groter hier op het forum.
Dat zal wel goed moeten komen.

Ik vind je insteek heel leuk: iemand die positief in het leven staat en daarmee een inspiratie kan zijn voor andere vrouwen die die gevoelens ook hebben. Ik denk dat het heel belangrijk is dat het meer in de openbaarheid komt.


Zelf val ik wel in de doelgroep. Maar ik ben nog teveel op zoek hoe aseksualiteit bij mij er uit ziet. Pas net dat ik er deze naam aan heb kunnen geven. Ik ben mijzelf nog aan het ontdekken. Dus dat lijkt mij niet heel geschikt voor een interview :)

Succes! Ik denk dat het met deze aanpassing wel goed moet komen met een respondent.