Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep voor actualiteitenrubriek

Gestart door Loes, juni 11, 2013, 01:27:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loes

Hallo allemaal,

op zeer korte termijn ben ik op zoek naar iemand (m/v) die aseksueel is voor een tv-interview op landelijke televisie. We zouden je graag willen interviewen over het taboe op aseksualiteit en het aangaan van relaties als je aseksueel bent. Het interview zou nog deze week moeten plaatsvinden, liefst vrijdag 14 juni. We willen je herkenbaar in beeld brengen.
Wie zou zijn verhaal willen doen voor een programma met een brede doelgroep?

Voor meer informatie, bijvoorbeeld over de aanleiding, mail me op loes.bomers@eenvandaag.nl

Ik kijk uit naar jullie reacties.

Groet, Loes


Ereinion

Een goede kans om meer bekendheid en openheid te krijgen, maar wel doodeng. En al zo snel...

Na even nadenken en overleg met mijn vriend, heb ik besloten niet mee te doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Ik ben hier een tijdje afwezig geweest, dus weet niet of de nieuwsbrief nog werkt, maar anders zou een van de admins er een kunnen versturen met je oproep. Hoewel er bij mijn naam nog steeds admin staat, ben ik dat officieel niet meer.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Edewecht

Heb ondertussen ook een mail van Loes gehad. OEF! - - - DAT overviel me! Maar ik heb ja gezegd.
Spannend...  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Dapper hoor Edewecht  :klap:

@Ereinion: de nieuwsbrief werkt nog steeds niet naar behoren. We kunnen ze wel versturen, maar omdat niemand een seintje krijgt zal ook niemand hem lezen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

essierulez

Succes Edewecht,
Ik weet zeker dat je het goed zult doen, en een waardige 'vertegenwoordiger' zal zijn!!!

Laat je weten wanneer het word uitgezonden?

Ereinion

Goed zeg, Edewicht.

Ik heb me inmiddels een beetje bedacht, maar weet niet of het allemaal wel uitkomt met mijn werk. AVEN wordt dus in ieder geval in de schijnwerpers gezet!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Edewecht, ik wens je veel succes toe! Wat dapper van je dat je dit durft!

Is het al bekend wanneer de uitzending zal zijn?

NewacE

Heel veel succes Edewecht. Je hebt al geoefend.  :klap:
Ik praat er erg makkelijk over en het maakt me ook niet uit wie het weet. En ik vind het belangrijk dat het meer bekend wordt, dus ik heb getwijfeld of ik het zou doen.
Maar ik wil al niet op de foto, laat staan dat ik met mijn hoofd op TV wil  :P
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai


SoulDragon

hehe, ik kreeg ook een berichtje van d'r omdat ik ook een interview voor Vriendin gedaan heb.
Dat was inderdaad wel een verassing, maar op tv bij EenVandaag verschijnen gaat me nu toch nog even iets te ver.
In een tijdschrift met foto's is één ding, maar op tv...dat is niet zozeer mijn ding...ben af en toe ook niet zo goed met mijn woorden. :)

Ik begreep dat het om een uitzending volgende week gaat.

Goed van je dat het gaat doen Edewecht  :cheerleader:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Loes

Dag allemaal, dank voor jullie reacties! Het item wordt waarschijnlijk volgende week uitgezonden. Ik jullie te zijner tijd op de hoogte stellen. Groet, Loes

AceVentura

Wow, dat is nog eens mooie aandacht voor het onderwerp  :cheerleader:

Ik zou het niet durven, dus ik wens jullie heel veel succes Edewecht en Ereinion !
Misschien kunnen jullie wat  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: meenemen naar de opnames ?  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Te gek dat jullie dit doen, Edewecht en Ereinion! Heel veel succes!
Is there any escape - A guy called Gerald

NewacE

Zijn de opnames vandaag? Heel veel succes Eneirion en Edewecht :cheerleader:
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....