Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep voor actualiteitenrubriek

Gestart door Loes, juni 11, 2013, 01:27:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Je bent nu zelfs het gesprek van de dag in de sectie Vrouw van de Telegraaf, Edewecht! http://www.telegraaf.nl/vrouw/relatie/seks/21661528/__Een_leven_zonder_seks__.html
Jammer dat de link naar Een Vandaag niet is gelegd....
Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

De reacties bij de telegraaf zijn wel weer teleurstellend, maar ja, dat zie je bij overal waar zo'n artikel komt met een reactie mogelijkheid.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

CiteerJe bent nu zelfs het gesprek van de dag(...)

Nah... ik gelukkig niet - wel DE aseksualiteit. OMG wat een tenenkrommende reakties zitten ertussen. Toch goed om te lezen - mag misschien raar klinken - want IK krijg dan wel positieve reakties uit mijn omgeving, maar dit soort meningen leven er dus ook om me/ons heen.

De mooiste reaktie vond ik deze:
CiteerWel grappig dat een onderwerp over geen seks direct allerlei mannelijke reacties uitlokt, op een telegraaf onderdeel dat VROUW heet. (...)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

#33
Citaat van: AceVentura op juni 19, 2013, 07:15:30 PM
De reacties bij de telegraaf zijn wel weer teleurstellend, maar ja, dat zie je bij overal waar zo'n artikel komt met een reactie mogelijkheid.

En nog wat extra bij de Telegraaf... :P

Niks van aantrekken, ik denk dat het programma een hoop goed doet, sommige mensen zijn gewoon hopeloos.

Edit; Net gekeken, top! Goed stukje!  :wave: :visibility:

SoulDragon

oohh,..heerlijke reacties  :o, maar ja, zoals Fricai zegt...bij de telegraaf hoort dat er bij.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Precies, zeker als je dan ook nog eens lekker anoniem op internet je frustraties van de dag op een ander kunt uitleven.  ::)

Ik vond het interview echt heel goed gedaan  :klap: en  :visibility:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Koffie

Ik heb het net via de link in dit topic bekeken en kan alleen maar zeggen dat je het heel goed hebt gedaan!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: Imogen op juni 18, 2013, 08:18:39 AM
(...) de aanleiding dat ik er met mijn moeder over ga praten......ze weet het nog niet van mij maar kijkt wel het programma. Dan kan ik zeggen: "hé mam, heb je afgelopen maandag nog naar EenVandaag gekeken? Het laatste onderwerp over asexualiteit en een nieuwe datingsite voor mensen die willen daten zonder dat? Nou......ik zit sinds kort op een forum......blablabla"

Ik ben benieuwd naar je ervaringen, Imogen!  :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)