Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview voor Mijn Geheim

Gestart door Lizz, juni 24, 2013, 08:50:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizz

Beste Lezer,

Een tijdje terug heb ik een oproep geplaatst voor Intens Magazine. Helaas heeft dat niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Nu schrijf ik niet alleen voor Intens Magazine, maar ook voor Mijn Geheim. Dat is een blad met levensverhalen van vrouwen van alle leeftijden, maar de kern is ongeveer tussen de 30 en 50 jaar oud.

Voor dit tijdschrift ben ik op zoek een vrouw die aseksueel is, maar wel een relatie heeft. Ik zou graag een interview willen houden met een vrouw die positief in het leven staat en die graag haar verhaal wil doen. Het doel van het artikel is namelijk om andere vrouwen die inspireren die soortgelijke gevoelens hebben.

Het is mogelijk om je verhaal onder je eigen naam te doen, maar het mag ook anoniem als je dat liever wilt. Ik zal het interview persoonlijk afnemen op een plek waar jij je prettig voelt.

Vragen bij het interview kunnen bijvoorbeeld zijn:
- Hoe kwam je erachter dat je aseksueel bent?
- Hoe heeft je omgeving erop gereageerd?
- Hoe is het om een relatie te hebben als je aseksueel bent?

Voor meer informatie kun je mailen naar vanleeuwensc@gmail.com

Ik hoor het graag z.s.m.
Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Suzanne van Leeuwen

SoulDragon

Ik zou wel willen helpen, maar ik heb geen relatie op dit moment.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

Jammer dat je geen/weinig reakties krijgt.
Je stelt je voor op een integere manier - (dat hebben we weleens anders meegemaakt!) en het zou goed zijn als in een veelgelezenblad als Mijn Geheim iets (positiefs) over aseksualiteit zou staan.
In ieder geval bedankt voor je belangstelling en voor je vraag, Suzanne!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Lizz

Citaat van: Edewecht op juli 08, 2013, 08:02:54 AM
Jammer dat je geen/weinig reakties krijgt.
Je stelt je voor op een integere manier - (dat hebben we weleens anders meegemaakt!) en het zou goed zijn als in een veelgelezenblad als Mijn Geheim iets (positiefs) over aseksualiteit zou staan.
In ieder geval bedankt voor je belangstelling en voor je vraag, Suzanne!

Bedankt voor je berichtje. Ja, het is inderdaad jammer dat het nog niets heeft opgeleverd. Misschien komt het omdat mensen op vakantie zijn? Of nu in ieder geval van het lekkere weer genieten en niet zo vaak achter de computer zit nu.

AceVentura

Je doelgroep is natuurlijk ook erg klein, aseksuelen met een relatie zijn redelijk in de minderheid.

Succes met zoektocht en het artikel !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Het is sowieso al nooit zo druk op het forum, en inderdaad is deze doelgroep best wel klein. Hopelijk vind je alsnog iemand!

Lizz

Hoi allemaal,

Mijn doelgroep is inderdaad klein. Ik kan mijn vraag wel breder maken, want de zoektocht is een stuk moeilijker dan ik dacht..
Ik vroeg me daarom af: kennen jullie vrouwen (het liefst tussen de 30 en 50 jaar) die aseksueel zijn en die óf een relatie hebben, óf er een hebben gehad óf wel een relatie willen?
In ieder geval vrouwen die positieve ervaringen hebben of optimistisch aankijken tegen een eventuele relatie in de toekomst.

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.

Groetjes,
Suzanne
 

Annette

Tja, hoe kun je anonimiteit waarborgen? Leeftijd+hobby's betekent vaak dat kennissen al weten om wie het gaat.