Auteur Topic: Ace Gespot !  (gelezen 16850 keer)

Beukennootje

• Junior Member
  • *
Re: Ace Gespot !
« Reactie #135 Gepost op: augustus 01, 2020, 03:47:11 pm »
Het lukt me helaas nog steeds niet:(

AceVentura

• Administrator
  • AVENissimo
  • Alrighty then!
    • Mijn wiki pagina
« Reactie #136 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:23:12 pm »
Ik heb voor de zekerheid zelf even getest en dan werkt het, zou het kunnen dat het plaatje misschien te groot is? Het mag maximaal 192KB zijn (wat naar huidige standaarden klein is).
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

• Junior Member
  • *
« Reactie #137 Gepost op: augustus 01, 2020, 04:30:57 pm »
Ik heb het met paint terug weten te krijgen naar 2,9 duizend KB. Maar hoe je het nog kleiner krijgt... Geen idee! Dus ik denk dat jullie het helaas zonder plaatje moeten doen

Edewecht

• Administrator
  • AVENistor
  • Martin, 1962
    • Aseksueel op Joeperoog
« Reactie #138 Gepost op: augustus 01, 2020, 06:49:46 pm »
Je mag het plaatje -als je wilt- ook wel naar mij mailen. Hoeft niet verkleind ofzo. Mijn mailadres staat in mn profiel. En dan zorg ik wel dat t op het forum komt. :)

Edit - ik zie dat mijn emailadres niet zichtbaar is. Vreemd. Je kunt het ook naar mailaven @ xs4all.nl sturen (zonder spaties rond de @) dan komt het ook bij mij terecht.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

• Administrator
  • AVENistor
  • Martin, 1962
    • Aseksueel op Joeperoog
« Reactie #139 Gepost op: augustus 02, 2020, 06:13:10 pm »
Wat leuk dat dit topic bestaat! Ik kom hem nu voor het eerst tegen. Kan ik mooi mijn binnenpretje van deze week delen. Bij mijn bijbaantje hebben we nieuwe multivitamine, en tot mijn grote plezier was het van het merk ACE. En het logo leek ook nog een beetje op een schoppen op de kop. Toevallig heb ik er toen een foto van gemaakt. Ik wil die graag met jullie delen, maar als ik hem als bijlage toevoeg, zegt de website dat hij de bijlage niet kan wegschrijven. Dus ik kan jullie niet laten meegenieten :( Het is namelijk weer een andere verpakking dan die je vind als je googled op ace multivitamine.

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)