Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele t-shirt ideëen

Gestart door Susan, augustus 07, 2013, 11:44:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Susan

Geïnspireerd door Imogen en Uffie.
Hier een topic waar je al je ideëen voor t-shirts met aseksuele teksten en plaatjes kwijt kunt.

Makkelijk terug vinden wanneer je een idee voor een t-shirt o.i.d. zoekt  ;D

Edewecht

Goed idee Susan!

Maar waarom staat dit op het board "Onzin"?  ??? Vind je 't goed als ik de admins vraag om dit topic te verplaatsen naar "Zichtbaarheid/Visibility"?   :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Dank je Susan!  :bloos:
Hier is nummer 2 (nummer 1 staat bij Edewechts verjaardag, en is ter plekke tijdens het pizza eten ontstaan).  :) Deze wilde ik eigenlijk op een t-shirt laten drukken voor afgelopen zondag, maar bij die copy shop moest je zoveel downloaden dat ik er maar vanaf heb gezien.
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Kan inderdaad ook wel in een ander board omdat het wel met aseksualiteit te maken heeft. =]

Leuke titel trouwens, zijn de ideeën nou aseksueel of de t-shirts? ;D

Edewecht

Citaat van: Fricai op augustus 08, 2013, 12:19:29 AM
Leuke titel trouwens, zijn de ideeën nou aseksueel of de t-shirts? ;D

Heb jij twee t-shirts het ooit met elkaar zien doen?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Himawari

Hahaha, ze zitten soms wel erg verward in de was, Edewecht ;)

Susan

Citaat van: Edewecht op augustus 07, 2013, 07:36:22 PM
Goed idee Susan!

Maar waarom staat dit op het board "Onzin"?  ??? Vind je 't goed als ik de admins vraag om dit topic te verplaatsen naar "Zichtbaarheid/Visibility"?   :)

Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen  :bloos:

Zet het vooral waar jullie denken dat goed is!


Wat een geweldig plaatje Uffie  ;D

Fricai


Imogen

Deze hebben Uffie en ik samen bedacht:

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

#9
Ah! Handig, zo'n sjabloon, Imogen!

Hier is de mijne:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Inderdaad leuke ideeen  :klap:

Hoewel ik zelf altijd wel tshirts draag met vreemde (nerdy) teksten denk ik niet dat ik heel snel iets aan zou doet over aseksualiteit.
Maar laat je daar uiteraard niet door tegenhouden, het idee is super  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vivian

haha! Ik zou graag zo'n T-shirt willen hebben! Een shirt met de aseksuele pride vlag lijkt me ook wel leuk ;)
<3

Imogen

@Vivian: Bedoel je zoiets? Zelf het shirt gepimp'd. Op de achterkant staat "Ace and Awesome" in zwarte letters, gemaakt van stof. Hebben?  :P

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Vivian

@Imogen: Hij is echt cool! :o maar nee joh, je moet hem zelf dragen! Dan maak ik ook een T-shirt ofzo en dan kunnen we iedereen laten zien dat aseksualiteit bestaat! :cake:
<3