Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele t-shirt ideëen

Gestart door Susan, augustus 07, 2013, 11:44:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

'k Heb er nog eentje (met dank aan Imogen voor het sjabloon)

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

@Edewecht, geweldig, die button!  :klap:
Die tekst op het t-shirt komt toch uit één van je liedjes? Goed gevonden!  :klap:

Citaat van: Vivian op augustus 09, 2013, 06:10:17 PM
@Imogen: Hij is echt cool! :o maar nee joh, je moet hem zelf dragen! Dan maak ik ook een T-shirt ofzo en dan kunnen we iedereen laten zien dat aseksualiteit bestaat! :cake:
En voor de hardnekkige ontkenners is er altijd nog deze boodschap....  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba


Edewecht

Dat was een doordenkertje, Uffie! :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

gargoyle

Vind Uffies idee echt wel leuk!

Zou wel tof zijn op een acemeeting, iedereen met een ace tshirt.  ;D

Uffie

Dank allen! ;D
Voor degenen die niet per se in een overduidelijk Ace shirt willen lopen, je kunt ook een subtiele hint geven....  ;)
Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Oh die eerste yesh. =]

Citeer"What are you talking about?"---"The cultural paradigm in which people have sex after three dates."---"I see. Now, are we talking date, the social interaction, or date, the dried fruit?"

AceVentura

#23
Hee, dat is volgens mij een quote van Sheldon uit The Big Bang Theory, die zegt genoeg leuke dingen om een kledingwinkel vol met Ace shirts te hangen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

NewacE

Even een oud topic nieuw leven inblazen.

Vorige week kwam ik dit t-shirt tegen.  :schater:
Eerst had ik er alleen een foto van gemaakt, om hier te plaatsen, maar de volgende dag ben ik toch terug gegaan om het te kopen.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

logan

geweldige t-shirts allemaal

ik heb pas geleden een zwarte ring gekocht voor mn middelvinger.... en ookal ben ik momenteel wel seksueel actief ik voel me nog steeds a-seksueel.

ik zou zulke shirts zonder moeite dragen.  ;D
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Uffie

NewacE, dat t-shirt is geweldig! HEBBEN! Waar kun je zulke t-shirts kopen?  :klap: :cheerleader:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba