Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele t-shirt ideëen

Gestart door Susan, augustus 07, 2013, 11:44:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SoulDragon

Zo'n shirt kom je gewoon ergens tegen...in een winkel??? waaahhh goed hoor!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

NewacE

@Ulfie and SoulDragon
I bought the shirt at an Esprit store in Hannover. It was just waiting for me at the top of the escalator ;D
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Wauw, bizar. xD Is het niet bedoeld voor, eh, pokerspelers of zo? xD Maar totally works!  ;D

NewacE

Citaat van: Fricai op november 17, 2013, 02:25:35 AM
Wauw, bizar. xD Is het niet bedoeld voor, eh, pokerspelers of zo? xD Maar totally works!  ;D

Yep! Dat vond ik ook.

Blij dat je er weer bent Fricai! Alles goed?
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Fricai

Gezondheid matig (lang verhaal...), vandaar even afwezig. Laatste dagen wel vrolijk. =]

NewacE

Gelukkig maar. Hopen dat het goed blijft gaan.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Brummetje

Ik zie veel mensen over "ace" praten, maar wat betekent dat eigenlijk? Ik weet alleen dat het wij aseksuelen zijn.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Fricai

Gewoon een engelse afkorting voor hetzelfde. :)

AceVentura

Ace gebruiken ze inderdaad voornamelijk op het Engelse forum veel om een aseksueel aan te duiden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

JustKidding

Een erg leuk idee. Toevallig zit een vriendin van mij in de t-shirt en vest bedrukking business.Ze doet dit ook vrij goedkoop, mochten mensen daar gebruik van willen maken, stuur ff een privé berichtje.
(Valt mij nu overigens ineens op dat 'toevallig'  constant vrienden van mij ergens iets in doen. :o)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Koffie

Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik denk dat je aan je max zit wat betreft data die je kunt uploaden op het forum. Wat ik zelf doe als ik foto's plaats is ze op internet zetten (bv. bij Imgur) en dan hier de link plaatsen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Koffie

Yes! Njammie!

Je moet voor de T-shirts wel erg weten dat 'cake' voor aseksualiteit staat. Ik denk dat weinig mensen dat al weten. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie


hobbitscones

Jammer dat ik zulke dingen niet publiekelijk zou durven dragen. De enige die ik wel zou durven dragen werkt alleen in het wit (klik hier!), omdat de kaart mee kleurt met het shirt, maar wit draag ik absoluut niet.

Wel leuk verder!  ;D

Imogen

Gisteren was ik op mijn vrijwilligerswerk, waar vanmiddag de Salon is, om o.a. de sleutel op te halen. Als afsluiting van enkele stagiaires was er een mogelijkheid om cupcakes te versieren. Was erg leuk!
Zo leuk dat ik ook meteen met het volgende T-shirt ontwerp kwam:



:rollol:

Moet alleen nog kijken of ik het zo laat of bijv. de cupcake aan de achterkant, of de tekst aan de voorkant enz. Iemand ideeën? Ik wil hem laten drukken en dragen tijdens de Roze Zaterdag in Maastricht en de GayPride in Amsterdam lol
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"