Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

16 Jarig meisje zoekt aseksuele vrienden

Gestart door Vivian, augustus 08, 2013, 09:56:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vivian

Hey!

Ik ben nieuw hier en ik ben opzoek naar aseksuele vrienden om bijvoorbeeld mee te skypen of, als dat kan, IRL te ontmoeten. Ik ben 16 jaar en wordt over een paar dagen 17 (YAY!) Ik woon in Heemstede Noord-Holland. Ik hou van tekenen, anime, fantasyboeken, my little pony, youtubers, katten, paarden en andere dieren, pink fluffy unicorns dancing on rainbows, koekjes, en TAART! Oh en nog veel meer waar ik nu even niet op kan komen. XD Iemand zin om met mij te praten?
<3

Himawari

Hallo Vivian, wat lekker enthousiast! Daar word ik zelf ook gelijk vrolijk van. Wat voor soort boeken lees je? En ben je dan fan van de oude of de nieuwe My Little Pony? :)

Vivian

haha het is altijd goed om vrolijk te zijn toch? Ik hou vooral van de nieuwe MLP, maar ik vind de poppen van de oude versie ook erg leuk. Wat boeken betreft lees ik vooral fantasymijn favorieten zijn: De Naam van de Wind, Harry Potter, Elantris, Eragon en Coraline. :D
<3

Himawari

Ik vond Coraline serieus creepy terwijl mijn leerlingen dat helemaal niet vonden :P Elantris heb ik volgens mij ook op de plan staan. Van wie is Naam v/d Wind?

Fricai

Hey Vivian, welkom, meer fantasyliefhebbers, jeej. =]

Vivian

Citaat van: Himawari op augustus 09, 2013, 08:10:56 AM
Ik vond Coraline serieus creepy terwijl mijn leerlingen dat helemaal niet vonden :P Elantris heb ik volgens mij ook op de plan staan. Van wie is Naam v/d Wind?

haha! ja het is best creepy! Weetje, op de achterkant van de laatste paar VPRO gidsen stonden hele brief uitwisselingen tussen tien jarigen die doodsbang waren geworden van de film!Totdat eentje een brief stuurde met DE oplossing: Citroen limonade! Ik heb nog nooit zo hard gelachen  :schater: Maarja het is wel zielig, waarom moet een kider film toch zo eng zijn? ??? De schrijver van de naam van de wind is Patrick Rothfuss. Hij is een nieuwe schrijver, dit is zijn debuutroman, maar het is een echte aanrader als je van epic fantasy houd :)
<3

Himawari

Ken je de boeken van Raymund E Feist? Die vind ik ook geweldig. Het is leuk hoe elk verhaal weer karakters uit eerdere verhalen erdoorheen weeft.
Ik zal Rohtfuss eens opzoeken. Ik ben altijd in voor nieuwe fantasy :)
Overigens, Jessica George Day is ook een goede schrijfster. Haar hoofdpersonen zijn altijd sterke jonge vrouwen, maar ook weer niet over de top.