Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Storing(en) de afgelopen dagen

Gestart door AceVentura, augustus 11, 2013, 01:04:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Jullie zullen misschien wel gemerkt hebben dat het forum de afgelopen dagen niet functioneerde, maar gelukkig doet hij het nu weer  :cheerleader:

In eerste instantie was er een storing op heel asexuality.org, ook de andere talen hadden daar last van. Het vervelende (voor mij) was dat ik er ook niet meer op andere manieren bij kon om te kijken wat er aan de hand was.

Zojuist stond het er iets beter voor: De andere talen deden het weer, maar bij ons kwam je op het forum op een foutmelding uit. Geheel in tegenstelling tot andere keren was de foutmelding zinnig genoeg dat ik er wat mee kon: De configuratie file was om -voor mij nog onbekende redenen- leeg. Daardoor wist het forum niet meer wie het was en waar alle benodigde files staan. Dat kon ik gelukkig herstellen en toen deed ie het weer  ;D

Ik ga nog even kijken of we niet nog meer files kwijt zijn geraakt, maar tot zo ver lijkt het weer te functioneren.

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes gaat het storingsbericht maar weer snel weghalen van de wikipagina
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Himawari

Blij dat iemand weet hoe computerdingen opgelost moeten worden :)

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

Fricai

Ik ben toevallig op vakantie en was toch een paar dagen niet op het forum geweest (een zeldzaamheid :P), maar toch bedankt. =] Onze redder in IT nood. _O_