Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

is mijn vriend a seksueel of niet

Gestart door boefje, juni 27, 2006, 02:07:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boefje

hallo mensjes!!

Nu kom ik hier op het forum, doordat wij een "sexprobleem"hebben!!

Maar ik weet niet waar het aan ligt?

we zijn nu zo'n 2 jaar smen en de allereerste keer dat we elkaar zagen hadden we sex (onder het genot van een drankje)

een echt "sex leven is er nooit geweest vanaf het begin al niet.
ik heb altijd gehoopt dat het goed zal komen (sex is niet voor mij het allerbelangrijkste in mijn relatie))

maar nu naar 2 jaar begint het echt wel te knagen, we praten erover, en hij zelf weet ook niet hoe het kan.
zelf zegt ie dat hij heel veel van me houd, en dat geloof ik ook zeker wel, maar er is geen intimiteit, ik raak er erg onzeker door, en gefrustreerd.
ik vind het zo gek dat als ik elke dag naast hem lig er sex nooit van komt.

alleen als ik het eens probeer zou het er een keer van KUNNEN komen??

ik zoek me rot op het internet naar antwoorden, maar krijg ze niet!!
en zo kwam ik dus bij aseksueel??

veel van de verhalen klinken bekend bij mij, ik zal mn vriend dit forum ook laten zien!!


Stel hij is erover uit dat dit zijn probleem is??
kan ik daar mee leven, want ik blijf maar in onzekerheid zitten??



pffffff ik ben best wel radeloos en verdrietig tegelijk
]
maar ik hou zo veel van hem!!!

help help help


Sismo

#1
Hoi Boefje!
Welkom hier op het forum!
Of je vriend aseksueel is of niet, kunnen wij hier natuurlijk niet uitmaken, daar moet hij uiteindelijk zelf achter komen. Maar het heeft wel al veel mensen geholpen om regelmatig hier rond te kijken en ervaringen van anderen te lezen. Ik zou hem dan ook zeker aanraden om zelf eens langs te komen!
Voor allebei een welkomst-  :cake: !
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Welkom Boefje! Ik kan alleen maar beamen wat Sismo zei. Hopelijk hebben jullie iets aan de posts van mensen met gelijkaardige ervaringen hier.

Stev

Welkom Boefje,

Ik kan me wel voorstellen dat je je radeloos en verdrietig voelt. Maar dat je schrijft hoeveel jullie van elkaar houden en dat je er samen over praat, is zeker positief! Kijk maar gerust rond.
Begrijp ik goed dat jullie samenwonen? (antwoord niet verplicht  :) )


Hierbij onze traditionele welkomst-  :cake:



Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Welkom Boefje, ook van mij  :cake:

Als je hier samen met je vriend een tijdje rondkijkt komen jullie er vast achter of hij aseksueel is of niet. Als dat zo is neemt dat de onzekerheid weg, maar (wat mijn vriend heel moeilijk vond) dan verdwijnt ook de hoop dat het ooit veranderd.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met het vinden van de antwoorden op jullie vragen. Wij zullen daar ook graag bij helpen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Boefje  :cake:
Zoals je vast al hebt gezien zijn er hier zowel aseksuelen als mensen die partner zijn van een aseksueel, dus wat dat betreft zijn jij en je vriend hier helemaal aan het juiste adres. Kijk allebei rustig rond hier en stel zoveel vragen als je wilt. Hopelijk kunnen we jullie helpen bij het vinden van de antwoorden op jullie vragen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Welkom Boefje, hier, nog een stukje  :cake: .
Ik kan niet zoveel aan de rest toevoegen, alleen dat als je vriend idd a-seksueel blijkt te zijn, voor jou idd de onzekerheid weg is. Je hoop dat t ooit beter word ook, maar daar staat tegenover dat je dan ook weet dat t niet aan jou ligt, waardoor de angst dat t aan jou ligt wss ook minder word, en je je er misschien beter bij neer kunt leggen en misschien het beter kunt accepteren.
iig veel sterkte jullie, en ik hoop dat jullie wat aan dit forum hebben.
Groetjes Knoddepropje :wave:

Zonnekind

Welkom Boefje, nog een stukje :cake: of zit je al vol ondertussen? ;)

Ik denk dat jij zelf veel hebt aan de berichtjes van de verschillende topics horende bij "bekijk het van de andere kant".
Ik kan heel goed begrijpen dat je wanhopig bent en het nu allemaal niet zo goed meer weet. Of jij hier mee kan leven, moet je natuurlijk zelf uitmaken. Er zijn hier nog koppels op het forum die oplossingen gezocht hebben om het te 'overleven'.
Ik zou zeggen, kijk nog eens heel goed rond, laat zeker je vriend hier ook maar eens rondsnuffelen, en stel alle vragen die in je opkomen. We zullen ons best doen ze zo goed mogelijk te beantwoorden :)
Succes in ieder geval!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

eddy

Ik denk dat jij en je vriend een goed moeten babbelen met elkaar hoe dat hij de toekomst ziet.
Anders heef hij een probleem met zijn geaardheid en dat heeft helemaal niets te maken met a -seksualiteit te maken.