Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee?

Gestart door gargoyle, augustus 19, 2013, 01:48:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gargoyle

We zijn al met zo'n kleine groep mensjes en als er meetings gehouden worden hoor ik meestal er maar 2,3 mensen aanwezig zijn.
Heb anders als voorstel we noteren welke dagen we beschikbaar zijn en waar liefst en vandaar uit zien we wel.  ;)

Voor mij: zo goed als bijna altijd in de grote vakantie.  ;D (buiten midden september)
Voor mij best wel in België liefst vooral  Gent Brugge Oostende Antwerpen Brussel zou ook gaan. En als met een grote groep zou ik Nederland wel zien zitten ook.


AceVentura

Leuk dat je wat wil organiseren  :cheerleader:
Tot iets meer dan een jaar terug hadden we regelmatiger meetings. Om te bepalen welke dag en waar heen en wie er kwamen gebruikten we vaak polls, die zijn hier vast nog wel terug te vinden. Misschien kan je proberen om op die manier wat meer mensen bij elkaar te vinden.
Wel zijn er de standaard problemen van bereikbaarheid en reistijden enzo, maar daar kom je niet onderuit als je NL en BE allebei wil betrekken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

gargoyle

Ah dat is wel interessant te weten, maar heb bij statistieken gekeken en vind die polls niet terug.  ???

Ja dat is begrijpelijk er wel problemen zijn.
Maar deze thread kan voor alle soorten afspreken gebruikt worden in plaats van echt meeting.
Bvb. Ik doe morgen dit in deze stad wie wilt/kan er mee?  ;D Is misschien wel heel spontaan maar zou dat wel leuk vinden.  :D

Fricai

Zo spontaan is ook wel extra lastig als mensen van ietsje verder moeten komen. En veel mensen zijn toch al niet zo happig op afspreken met 'mensen van internet', lijkt het. Lastig lastig... Maar ik hoop van harte dat het lukt om iets meer activiteit te creëren! :)

[Er zijn trouwens wel ideeën geopperd ala laten we een meeting houden per regio zodat iedereen naar er een toe kan zonder al te ver te hoeven. Maar ook nooit echt tot structurele afspraken gekomen. Tot nu toe meestal mid Nederland, nog net reisbaar voor vlamingen en mensen uit het verre noorden]

SoulDragon

Wat mij betreft midden-nederland of zuid-nederland.
En in het weekend kan ik bijna altijd wel.

België wordt erg lastig aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.
Ik heb het een keer gedaan om vanuit Mol naar midden-nederland te gaan met de trein, maar het is een behoorlijke onderneming.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

gargoyle

Ja weet dat spontaan ontmoeten voor de meesten geen goed idee is, maar ik kan maar proberen een voorstel te doen.
En inderdaad veel mensen verkiezen niet af te spreken met mensen op het internet, daarom dat ik dacht pak een vriend van je mee anders?
Bedoel als ik naar Nederland zou gaan naar een meeting, kijk ik er niet naar uit om meer dan 2 uur onderweg te zitten in mijn eentje. (ook met openbaar vervoer)
Ik join hier het forum om vrienden te maken net als met internationale AVENsite maar niks is eigenlijk veranderd.  :(


AceVentura

Citaat van: gargoyle op augustus 20, 2013, 03:23:28 PM
Ik join hier het forum om vrienden te maken net als met internationale AVENsite maar niks is eigenlijk veranderd.  :(
Het verschil tussen het Engelse forum en hier is natuurlijk ook wel enorm. Het Engelse forum is het grootst, volgens mij zowel in leden, taalgebied als aantal berichten. Het aantal leden hier is vele malen kleiner en het aantal actieve leden is nog minder.

Maar nogmaals, gewoon proberen is het best en laat je niet ontmoedigen. Vanuit mij persoonlijk geredeneerd zou ik niet snel op een meeting komen die aangekondigd wordt voor morgen of overmorgen, dat is gewoon te kort om rekening mee te houden. Zodra je het over 1 of 2 weken heb kan ik plannen en er rekening mee houden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Doe inderdaad gewoon een voorstel. Er is volgens mij best wel animo, maar een grote opkomst is nou eenmaal moeilijk door dat iedereen verspreid over België en Nederland woont. Als je op tijd met een concreet voorstel komt, is er best kans dat een aantal mensen het een goed idee vinden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlamesofFire

Hallo iedereen,

Ik ben al drie dagen op aven (internationale versie) en sinds vandaag ook hier aangemeld.
Het lijkt me leuk om deel te nemen aan zo een meeting, nog nooit gedaan.
Ik kan alleen helaas indien het hier in de buurt gehouden wordt, namelijk Noord Holland.
Ik blijf de topic volgen maar vroeg me af of er nog meer mensen van plan zijn hier ergens een meeting te houden?

Mannetje

Een suggestie voor jullie is om de locatie van oktober 2010; Diergaarde Blijdorp te Rotterdam nog eens als plek te nemen.
De opkomst was toen zeer groot. En inmiddels zullen er ongetwijfeld vele nieuwe leden bij zijn gekomen, die hier niet bij waren.

Jovi_Hobbes

Bedankt voor het meedenken Mannetje  :klap:
We hebben het ook wel eens over Artis gehad.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

FlamesofFire

Citaat van: Jovi_Hobbes op augustus 25, 2013, 03:06:24 PM
Bedankt voor het meedenken Mannetje  :klap:
We hebben het ook wel eens over Artis gehad.

Klinkt leuk.

Susan

Aah dierentuinen. Het schemergebied in mijn ethische overwegingen.

Edewecht

Citeer
Een suggestie voor jullie is om de locatie van oktober 2010; Diergaarde Blijdorp te Rotterdam nog eens als plek te nemen.
De opkomst was toen zeer groot. En inmiddels zullen er ongetwijfeld vele nieuwe leden bij zijn gekomen, die hier niet bij waren.

Citeer
Aah dierentuinen. Het schemergebied in mijn ethische overwegingen.

@Mannetje en @Susan
Èn Rotterdam èn diervriendelijk? Vegetarisch -niet veganistisch  :( - en 100% biologisch restaurant Spirit in Rotterdam. Idee?
We hadden daar bijna een keer een meeting gehad, zie topic: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3564.msg134202#msg134202
( *Ja, Edewecht kan soms aardig doordrammen over iets...  :P  )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Susan

De plaats in Nederland maakt mij niet heel veel uit.
Goede kans dat er wel iets veganistisch mogelijk is in dat restaurant. Als we daar echt heen zouden willen gaan stuur ik gewoon even een mailtje.

Maar als iedereen graag naar een dierentuin wil moeten jullie je vooral niet door mij laten tegen houden  :)