Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee?

Gestart door gargoyle, augustus 19, 2013, 01:48:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Citaat van: gargoyle op september 05, 2013, 12:48:53 AM
Is leuk idee uffie ik ben zondag in antwerpen en is enige dag ik mogelijk kan. dus is het maar anderhalfuur met trein. Weet niet waar het ligt dus zou voorstellen station den haag om af te spreken ziet er leuk evenement uit. en niet 100% zeker of het gaat lukken uiteraard maar zie het wel zitten!  :cheerleader:
Hoi gargoyle, als je uit Antwerpen komt kom je waarschijnlijk op Den Haag Hollands Spoor uit. We kunnen daar wel afspreken, als je een tijd weet. Vanaf HS is het wel een stuk lopen naar het centrum Hopelijk houdt dat je niet tegen.  :)
Citaat van: FlamesofFire op september 05, 2013, 04:04:34 PM
Den Haag kan ik op dit moment niet maar hoor graag hoe het is gegaan. ;)

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar op dit moment is nog niets zeker. Wordt vervolgd....
Is there any escape - A guy called Gerald

FlamesofFire

Citaat van: Uffie op september 05, 2013, 11:47:24 PM
Citaat van: gargoyle op september 05, 2013, 12:48:53 AM
Is leuk idee uffie ik ben zondag in antwerpen en is enige dag ik mogelijk kan. dus is het maar anderhalfuur met trein. Weet niet waar het ligt dus zou voorstellen station den haag om af te spreken ziet er leuk evenement uit. en niet 100% zeker of het gaat lukken uiteraard maar zie het wel zitten!  :cheerleader:
Hoi gargoyle, als je uit Antwerpen komt kom je waarschijnlijk op Den Haag Hollands Spoor uit. We kunnen daar wel afspreken, als je een tijd weet. Vanaf HS is het wel een stuk lopen naar het centrum Hopelijk houdt dat je niet tegen.  :)
Citaat van: FlamesofFire op september 05, 2013, 04:04:34 PM
Den Haag kan ik op dit moment niet maar hoor graag hoe het is gegaan. ;)

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar op dit moment is nog niets zeker. Wordt vervolgd....

Uffie dat is eigenlijk zelfs beter, beetje flexibel idee nog. Ik check de topic vaak om te kijken of de meeting nog wat dichter bij komt qua locatie ^^.

Bob

Is er zondag nog wat leuks gebeurd? Ik zat helaas aan de verkeerde kant van het land.

gargoyle

Het is nier doorgegaan het was te ver voor mij voor maar met zn tweetjes te gaan en was al moe van zaterdag naar festival te gaan.

FlamesofFire

Citaat van: gargoyle op september 09, 2013, 04:36:40 PM
Het is nier doorgegaan het was te ver voor mij voor maar met zn tweetjes te gaan en was al moe van zaterdag naar festival te gaan.

Ik vraag me af wanneer de volgende meeting gaat gebeuren? Ik moet het echt van te voren weten. Dit was wel last minute geloof ik.

Susan

Soms werkt last minute. Soms niet. Altijd het proberen waard  :)

Edewecht

Het vorige berichtje - van Susan - dateert al weer van september. Dus ik dacht: kom, ik blaas dit onderwerp weer wat leven in. Daar gaat-ie:

Van 19 t/m 21 april vindt bij kasteel Haarzuilens, bij Utrecht, weer een Elfia plaats - voorheen Elf & Fantasy Fair geheten.
Met al die fantasy-liefhebbers hierzo, dacht ik dat het toch wel moest lukken om daar dan een meeting te organiseren?
(   ;) Voor wie bang is om herkend te worden: kom verkleed!  ;D  )

Het valt in het paasweekend, dus we hebben maar liefst DRIE dagen om uit te kiezen.
Idee?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

FlamesofFire

Citaat van: Edewecht op januari 14, 2014, 06:37:09 PM
Het vorige berichtje - van Susan - dateert al weer van september. Dus ik dacht: kom, ik blaas dit onderwerp weer wat leven in. Daar gaat-ie:

Van 19 t/m 21 april vindt bij kasteel Haarzuilens, bij Utrecht, weer een Elfia plaats - voorheen Elf & Fantasy Fair geheten.
Met al die fantasy-liefhebbers hierzo, dacht ik dat het toch wel moest lukken om daar dan een meeting te organiseren?
(   ;) Voor wie bang is om herkend te worden: kom verkleed!  ;D  )

Het valt in het paasweekend, dus we hebben maar liefst DRIE dagen om uit te kiezen.
Idee?

Klinkt leuk. Sorry voor de vraag maar wat is Elfia? Ben er niet mee bekend.

FlamesofFire

Citaat van: Susan op september 24, 2013, 09:34:12 AM
Soms werkt last minute. Soms niet. Altijd het proberen waard  :)

Goh, had je berichtje niet gezien :P

Edewecht

Citaat van: FlamesofFire op januari 14, 2014, 07:18:44 PM

Klinkt leuk. Sorry voor de vraag maar wat is Elfia? Ben er niet mee bekend.


Elfia is een festival waar Fantasy, Elfen, Middeleeuwen, Sprookjes, enz... enz... enz... een rol spelen.
Vroeger heette het Elf & Fantasy Fair, maar sinds 2013 dus Elfia. Er komen veel verklede mensen, maar ook niet-verkleed mag je erin  ;D . Er is muziek, er is van alles te doen en te koop, iedereen kijkt naar iedereen, er zijn rollenspelen... nou ja, ik ben er ook maar 1x geweest, dus er valt veel meer te vertellen dan ik gezien heb.
Kijk maar eens op www.elfia.com
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik heb zelf dan weer niet zo heel veel met het fantasy gebeuren, maar we hebben ook al heel lang geen meeting meer gehad, daar moeten we nodig weer eens wat aan gaan doen  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Citaat van: AceVentura op januari 15, 2014, 09:14:39 PM
Ik heb zelf dan weer niet zo heel veel met het fantasy gebeuren, maar we hebben ook al heel lang geen meeting meer gehad, daar moeten we nodig weer eens wat aan gaan doen  ;D

Jaaa! Ik zie een meeting ook helemaal zitten! Het is alweer te lang geleden....  ;D
Ben nog nooit op de Elfia geweest, ziet er goed uit! Misschien is de Gothicbeurs (een maandje eerder, 15 en 16 maart) ook een leuk idee? http://www.gothicbeurs.nl/
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

hoi hoi, kwam even snel kijken of er alweer wat meetings geplant zijn, sorry erg druk de laatste paar maanden, maar ik ben er nog.
Als er een meeting op een fantasy gebeuren plaats vindt ben ik van de partij :D, zal proberen het topic in de gaten te houden.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Leuk idee Edewecht!
Ik ben wel een aantal keer op de Elf Fantasy geweest en dat is altijd erg leuk. Weet nog niet helemaal zeker of ik dit jaar ook ga, maar het lijkt me een erg leuke plaats voor een meeting.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Mij ook wel. Sowieso idd weer hoog tijd. :)