Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee?

Gestart door gargoyle, augustus 19, 2013, 01:48:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

floris

Vinden jullie het niet, hoe zeg je dat, ongemakkelijk om af te spreken met mensen die je alleen van het internet kent?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super idee ;D, maar ik zou er zelf denk ik toch niet aan mee doen.

Edewecht

Citaat van: floris op januari 21, 2014, 11:31:33 PM
Vinden jullie het niet, hoe zeg je dat, ongemakkelijk om af te spreken met mensen die je alleen van het internet kent?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super idee ;D, maar ik zou er zelf denk ik toch niet aan mee doen.

Sommige mensen vinden dit inderdaad 'ongemakkelijk' en sommigen doen dan ook niet mee. Prima.
Anderen vinden het juist prettig om die mensen die je alleen van internet kent 'live' te spreken, 'de band te versterken' of hoe dan ook.
Iedereen is er volkomen vrij in.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Eleandra

#47
...

Fricai

Het was alleen de eerste keer wat lastig. Sindsdien is er ook bijna altijd minstens wel een of een paar mensen bij die ik al ken.

Edewecht

Uit uitgebreid wetenschappelijk onderzoek blijkt, dat aseksuelen over het algemeen niet bijten.  ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Ja, maar je zal maar net de hondsdolle uitzondering tegenkomen. :P

Eleandra

#51
...

Jovi_Hobbes

Het is ook makkelijker als je met een groep afspreekt waar anderen elkaar ook niet of niet goed kennen. Als je het echt niet leuk vindt kun je weer heel makkelijk ontsnappen. Bij een ontmoeting met slechts één persoon is dat een stukje lastiger.
Het is inderdaad raar om mensen van een forum voor het eerst te zien, maar het valt mij altijd op hoe goed je een inschatting kunt maken van een persoon door alleen zijn of haar berichten te lezen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Hihi, ja, behalve dat ik ervan overtuigd was dat jij kort, donker haar had.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Imogen

Ik was sowieso al van plan te gaan, met m`n zus  ;D, dus zie ik degene die gaan daar vanzelf. Weet nog niet wat ik aan ga doen, heb niks meer 'liggen' wat Elfia-waardig is lol
Iemand een idee?!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Imogen op januari 26, 2014, 06:47:08 PM
Iemand een idee?!

Je zou een trouwjurk kunnen uitproberen ...    ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op januari 25, 2014, 07:44:07 PM
Hihi, ja, behalve dat ik ervan overtuigd was dat jij kort, donker haar had.

Dat heb ik natuurlijk ook, maar ik was vermomd  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 28, 2014, 08:28:45 PM
Citaat van: Sismo op januari 25, 2014, 07:44:07 PM
Hihi, ja, behalve dat ik ervan overtuigd was dat jij kort, donker haar had.

Dat heb ik natuurlijk ook, maar ik was vermomd  ;D

:klap: mooie pruik!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Imogen

@ Edewecht: De Elfie is eerder dan mijn dag in juni.......Zoals het bad luck is voor de bruidegom om de jurk voor de trouwdag te zien, geldt dat ook als anderen mijn jurk al zien.  En ik ben nog niet eens begonnen aan de jurk, laat staan dat hij in april af is. Zit uren werk aan als je het zelf doet.
Die optie valt dus af.....is er dit jaar niet een bepaald thema?
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

SoulDragon

Is er al een voorkeur voor welke dag, de zaterdag of zondag?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.