Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee?

Gestart door gargoyle, augustus 19, 2013, 01:48:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Sorry, geen tijd om het hele topic uit te pluizen. Komen jullie naar Elfia?
Houd me dan even op de hoogte. Zou leuk zijn als ik het even kon inpassen in mijn programma dat weekend. Ik ben er dan natuurlijk wel, maar erg druk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

FlamesofFire

Citaat van: Edewecht op januari 14, 2014, 06:37:09 PM
Van 19 t/m 21 april vindt bij kasteel Haarzuilens, bij Utrecht, weer een Elfia plaats.
Het valt in het paasweekend, dus we hebben maar liefst DRIE dagen om uit te kiezen.

Dank je voor de uitleg ^.^ :handschudden: :wave:.
Ik heb er zin in als het lukt om sommige van jullie daar te ontmoeten.
Is er misschien iemand die mij op Utrecht station kan ontmoeten zodat wij samen naar Elfia kunnen om andere te ontmoeten?
Ik kan op zaterdag of zondag komen, niet allebei de dagen  ::).

SoulDragon

Ik kom ook over Utrecht, dus we kunnen eventueel daar alvast met een paar afspreken denk ik.
Misschien handig om even een appart topic te maken voor de details, en wie er allemaal mee willen/komen?
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

FlamesofFire

Citaat van: SoulDragon op februari 24, 2014, 08:20:28 AM
Ik kom ook over Utrecht, dus we kunnen eventueel daar alvast met een paar afspreken denk ik.
Misschien handig om even een appart topic te maken voor de details, en wie er allemaal mee willen/komen?

Goed idee. Ik wil ook graag nummers wisselen met iemand anders raak ik in paniek als ik niemand kan vinden ; p.

Edewecht

#64
'k Heb hier een poll aangemaakt om te kijken wie wanneer kan en wil.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Gestemd! Kan alle dagen.  :)
Is there any escape - A guy called Gerald

FlamesofFire

Ik heb gestemd de zaterdag.